08 februari 2012

Ultimate Shine lipstick review

Hey, vandaag een review over deze nude lipstick van Catrice. Hij is van de Ultimate Shine collectie
  Ik vind de verpakking van deze hele lijn heel erg mooi. De glimmende en weerspiegelende buitenkant past goed bij de naam Ultimate Shine ;) Verder staat er subtiel Catrice op de dop. En op de onderkant zit een stikker met de naam van de lijn en de naam van de kleur. In dit geval dus 010 Good Nudes!


De lippen stift zelf is mooi gevormd en erg fijn in het gebruik. De structuur vind ik precies goed, niet te hard en niet te zacht ;) Ook hierin staat weer Catrice gedrukt, wat ik een mooi detail vind. Hij is bijna helemaal geurloos.
De kleur is erg glimmend. Hij zit een beetje tussen nude en bruin in. Voor mij is hij niet echt nude, maar dat verschilt natuurlijk per huidkleur. Hij staat erg mooi op je lippen en blijft goed zitten. Je moet wel een paar keer over je lippen heen voor een goede pigmentatie.

Ik combineer deze kleur vaak met een bruine smokey eye, omdat ik m'n lippen niet teveel wil laten opvallen, maar wel iets in de bruintinten wil blijven.
Deze lipstick is van te vinden in het Catrice schap van 't Kruidvat, voor maar €3,99. Als je nog aanraders hebt voor lipsticks, laat hieronder dan een reactie achter.

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten