31 maart 2012

Review Essence Nail Art Special Effect Topper.


Zoals ik jullie had beloofd; vandaag de review over de Special Effect Topper 08 Night in Vegas van Essence.



Zoals je ziet is deze Special Effect Topper een flakie! Ik wilde al een hele poos een flakie, maar kreeg nooit een leuke gevonden. Een tijdje geleden liep ik door Kruidvat en toen zag ik hem staan. Hij lag gelijk in mijn mandje voor die €1,79. De verpakking van de nagellak zelf is niet heel bijzonder, gewoon rond, met een zwarte dop en een sticker met 'multi sparkling' erop. Multi sparkling is hij zeker; rood, groen, oranje, geel, roze, blauw, vanalles!

In de Nails of the Day van eergisteren zag je ook al deze flakie voorbijkomen, maar bij deze nog even de foto's (met als basis Safari 101):



Serieus, ik hou van deze combinatie. Hij is gewoon zo leuk zomers en glimmerig enzo. Op een andere basis kleur heb ik hem nog niet echt geprobeerd, maar dat gaat zeker komen!

Dan nu zonder basis kleur:


De flakie valt wel het beste op met een basiskleur, maar ik vind dat dat er ook gewoon leuker uitziet! Op zwart zou hij ook wel mooi zijn, maar wel gelijk heel donker denk ik.

Deze Special Effect Topper vind ik zeker heel erg gaaf en blijft (omdat het een topcoat is) ook gewoon goed zitten. Het ligt er natuurlijk ook aan of je er een andere kleur onder doet of niet en hoe goed die basis nagellak dan blijft zitten. Het is zeker een aanrader als je op zoek bent naar een leuke topper en/of flakies!

De Essence Nail Art Special Effect Toppers zijn te koop bij o.a. Kruidvat voor €1,79.

0 reacties:

Een reactie posten