29 maart 2012

Nails of the Day: Blue sparkle.

Normaal pak ik een nude kleurige nagellak of een die meer naar het rozige/oranje neigt, maar in ieder geval een warme kleur. Een tijdje terug kocht ik Essence Nail Art Special Effect Topper in 08 night in vegas  (hierover komt overmorgen een uitgebreide review). Deze wilde ik natuurlijk uitproberen, ik was erg benieuwd! Night in Vegas is een flakkie en heeft dus verschillende kleuren. Ik koos om te gaan voor een blauwe basis kleur.




Ik kan je nu al vertellen; me likes. Serieus, ik vind deze echt heel tof. Dus verwacht een positieve review overmorgen!

De basis kleur die ik gebruikte is Nr. 101 van Safari. Daarover kun je hier een review lezen! En als topcoat 08 Night in Vegas van Essence special effect topper.

Welke kleur heb jij op dit moment op je nagels?!
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten