15 maart 2012

This or That


Hey, Kiezen, het is vaak erg lastig, maar toch vind ik om een of andere rede erg leuk om over zulke dingen na te denken. Zo filosofeer ik ook graag over interessante onderwerpen of denken ik na over waarom hele simpele dingen juist op deze manier gebeuren. Vandaar dat ik het leuk vind om deze tag in te vullen, Anne heeft deze tag ook al eens gedaan. Klik hier om haar antwoorden te lezen.

Would you rather lose all of your mascaras, eye liners, lipsticks and lip glosses or lose all your palettes and eye shadows?
Ik verlies m'n palletes en oogschaduw wel, het gaat met pijn in m'n hart, maar ik denk dat ik toch echt liever al die andere zooi hou ;)

Would you rather chop off all your hair or never be able to cut it again?
Ik knip het wel af hoor!  Ik vind het vreselijk om haar te hebben dat langer is dan een halve meter. Maar dat heeft er mee te maken dat mijn haar erg zwaar is, dus dan loop ik na een paar jaar met een aantal extra kilo's op m'n nek, en dat lijkt me nou niet echt comfortabel. Bovendien kan je nog heel veel met mutsjes etc. als je kaal bent ;) Of wat dacht je van pruiken?

Would you rather have a coral cheek or a pink cheek?
Coral Cheek, omdat er maar 1 kleur is die echt bij mij vloekt, en dat is roze. Ik heb zo bijvoorbeeld een deal met een vriend van me, dat wanneer is alleen al op het punt sta om roze kleding te gaan passen, hij me een klap moet geven, want dan ben ik waarschijnlijk dronken of high. Want met gezond verstand zal ik nooit een roze vestje of een roze ketting kopen.

If you had $1000 to spend, would you rather buy clothes or make up?
Kleding! Ik hou van make-up, maar ik kan echt nooit genoeg kleding hebben! En bovendien vind ik dat je op het gegeven moment wel genoeg make-up hebt ;)

Would you rather apply lipstick as eyeliner or eyeliner as lipstick?
Hmm.. Die is moeilijk.. Maar ik ga toch voor lipstick as eyeliner, omdat een eyeliner op je lippen smeren volgens mij niet erg gezond kan zijn. Helemaal niet als het dan in je mond komt. Dan kan je hem net zo goed gelijk opeten.

Would you rather only shop at MAC or Sephora?
Dit is moeilijk, want het zijn niet echt bepaald merken waar ik veel make-up van heb. Maar ik denk dat ik toch voor MAC ga, op gevoel dan wel.

Spilled4_large
 Bron; WeHeartIt

Would you rather use only one eye shadow colour or one lip colour the rest of your life?
1 lip kleur! sowieso. Ik vind je lippen erg belangrijk, maar het liefst hou ik ze toch iets minder fel, opvallend en knallend. Over het algemeen ga ik voor een heftigere ooglook, en daar komen meerdere oogschaduw kleuren toch wel goed bij van pas!

Would you rather wear winter clothes in the summer or summer clothes in the winter?
Oei, na een poos na denken ben ik er uit. Winterkleding in de zomer. Ik kan me namelijk best een paar situaties voorstellen waarin ik, ook 'zomers m'n dikke vest aantrek. Zoals bij mijn menstruatie of als ik buiten moet slapen.

Would you rather have dark nails or bright nails all year round?
Bright nails, omdat mijn nagels toch wel o.a. bedoeld zijn om me vrolijk te houden/maken. En dat vind ik toch moeilijker met donkere kleuren. (Al kan het best hoor, ik heb een aantal prachtige, donkere lakjes waar ik erg vrolijk van word)

Would you rather only be able to wear your hair in a pony tail or messy bun?
Haha, als je mij met m'n haar is een paardenstaart ziet heb ik wel een hele erge bad-hairday! Dus ik ga zeker weten voor a messy bun, dat past sowieso beter bij me dan een paardenstaart qua uitstraling. (Met m'n korte kapsel ;p)

Would you rather never be able to paint your nails again or never use lip gloss?
Ik wil toch echt m'n nagels blijven lakken hoor, het is een echte hobby van me, en lipgloss opdoen is dat niet echt ;p

Would you rather shave your eyebrows and have none at all or sharpie them in everyday?
Ik zou ze er dan helemaal vanaf halen. En dat klinkt heel raar, maar ze zitten nu toch verstopt achter mijn grote bril, dus het zou niet eens opvallen als ik geen wenkbrauwen zou hebben ;p Maar als ik geen bril zou hebben zou ik ze elke dag bijwerken hoor, want zonder wenkbrauwen ziet je hoofd er zo uitdrukking loos uit..

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten