16 maart 2012

The hunger games.

Misschien heb je wel eens van de hongerspelen/the hunger games gehoord. Dit is een trilogie. Ongeveer een jaar/anderhalf jaar geleden kwam een vriendin van mij met deze trilogie aanzetten, of ik ze een keer wilde lezen. Ik bekeek de kaft en de achterkant, maar het sprak me niet heel erg aan. Na aandringen van haar en een andere jongen heb ik deze trilogie toch maar gelezen en wat ben ik daar ontzettend blij mee zeg.



De hongerspelen trilogie is een geweldige serie, een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen. Wat een geweldige boekenserie is dit! Mocht je de boeken nog willen lezen, maar maakt het je niet uit als je al dingen weet, kijk dan voor een samenvatting etc. even op http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Hongerspelen_Trilogie. Als je daar niet van houdt, dan kun je beter niet kijken! Ik hou daar zelf nooit van, dus daarom zet ik hier geen samenvatting!
De Hongerspelen
De Hongerspelen

De Hongerspelen
Aanstaande woensdag komt de film van deze trilogie uit. Het is een tijd terug dat ik zo erg uitgekeken heb naar een film! Ik wil het liefste naar de premiere, maar dat gaat niet lukken, dus ik hoop dat ik zo snel mogelijk naar de film kan gaan! Wachten totdat de film uit is op dvd wordt het in ieder geval niet.

Bij deze een trailer van de film;

Heb jij de boeken gelezen? Ga jij ook naar de film?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten