07 april 2012

Easter nail art Tutorial

Hey!
Vandaag heb ik voor jullie en nail art tutorial speciaal voor Pasen. De komende 2 dagen zitten de meeste van ons tussen familie aan een paasontbijt of dinner met natuurlijk lekker veel eitjes. 
Ik wou geen standaard nail art maken met op elke nagel een paasei of een standaard kuikentjes design. En vanmorgen schoot me toen ineens dit idee binnen.
 Kuikentjes en eitjes tussen het gras, schattig toch? 

 Stap 1: Lak al je nagels een licht blauwe kleur voor de lucht.
Stap 2: 'Spons' een grauwige groene kleur tot ongeveer de helft van je nagel
 Stap 3: Spons dezelfde kleur op het puntje van je nagel, maar dan gemengd met een beetje bruin zodat hij wat donkerder word.

Stap 4: Maak met een wat 'vrolijkere' groen en een dun kwastje grassprietjes op elke nagel.
 Stap 5: Met blauw, geel en roze maak je paaseitjes op het gras.
En op je ringvinger maak je een schattig kuikentje
 Stap 6: Maak met een licht groene kleur een aantal grassprietjes over de paaseitjes en donkere sprietjes heen.
^ Links ^
 Stap 7: Breng een top-coat aan voor een  mooie glans, en om het 1 geheel te maken. En dat is het, je paas nail art is klaar!
^ Rechts ^
In totaal ben ik hier ongeveer een uur mee bezig geweest, inclusief drogen en foto's maken
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en ik wens jullie allemaal een heel fijn pasen toe! 


Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten