08 april 2012

Outfit of the Day.

Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen; vandaag een Outfit of the Day! Een outfit die je gewoon kan dragen naar school, niet heel bijzonder, maar wel mijn stijl. Het is niet zo dat ik meestal een heel bijzondere kledingstijl heb, maar toch vind ik het leuk om het jullie te showen! Af en toe kleed ik me wel anders dan anderen en dat komt ook nog wel een keer aan bod, maar eerst een redelijk normale, standaard outfit.




Ik word gewoon heel erg blij van deze outfit, het heeft een zomers tintje terwijl het toch niet echt een hele zomerse outfit is. Het is echt voor een dag wanneer de zon schijnt en het wat warmer is! De laatste tijd ben ik ook echt heel erg fan van de kleur groen, het is wel een kleur die echt bij me past. 

Alle dingen die ik draag:
* Zwart hempje van EDC
* Groen shirtje van The Sting
* Spijkerbroek van Primark
* Schoenen van Bovendeert Outlet
* Horloge van Oozoo
* Ketting van Lucardi
* Random ringen die ik ooit ergens gekocht heb en gecombineerd heb

Wat vinden jullie van deze outfit?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten