26 april 2012

Nails of the Day; Blue Air?!

Hoewel het op dit moment buiten regent dat het giet, hoop ik toch dat binnenkort de lucht weer zo mooi blauw is zonder enige wolk. Stap één is in ieder geval blauwe nagels! Vandaag Nails of the Day in de hoop dat de lucht dit idee volgt.


Zoals je ziet heb ik gekozen voor een mooie, lichtblauwe kleur als basis. Ik hou heel erg van deze kleur. Hij is erg zacht. Helaas heeft hij wel een stuk of vier lagen nodig en lakt hij niet heel erg prettig. Dat is ook één van de redenen dat ik gegaan ben voor de Special Effect Topper van Essence. Ook het feit dat het het geheel wat opvallender maakt vind ik erg leuk! De blauwe basis kleur is 530 Up In The Air van Catrice en de glitter topcoat is 03 Hello Holo Special Effect Topper van Essence.

Kijk jij ook al uit naar de strak blauwe lucht?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten