10 april 2012

Review MNY oogschaduws.

Laatst liep ik door de Etos en toen zag ik dat alles van MNY met 50% korting was, omdat MNY weg gaat. Ik had al ooit een oogschaduw gekocht van MNY waar ik totaal niet tevreden over was, maar ik hoorde ook hele positieve verhalen en dus gaf ik het nog een kans en kocht twee MNY oogschaduws die ik vandaag voor jullie ga reviewen.


Als eerste 721. De rede dat ik het op de verpakking heb geschreven, is omdat ze het leuk vonden om er een sticker overheen te plakken en het nummer dus niet meer te lezen was.

721 (waarom niet een leuke naam, maar een standaard nummer?!) is een donkerbruine, shimmery kleur. Niet heel erg bijzonder.

Het heeft niet echt een pigment waar je u tegen zegt, maar het kan erger. Het is een mooie, licht aanwezige kleur.

Dan 429. Ook hier zat een sticker overheen, maar het is nog wel leesbaar.

Dit is een hele lichtbruine kleur. Ook met een shimmer erin en weer een saai nummer.

Hier valt eigenlijk hetzelfde over te zeggen als over 721, het pigment is oké, niet echt bijzonder.

Ik ben na deze twee oogschaduws nog steeds niet echt fan van MNY. Het pigment is niet meer dan oke, de oogschaduws zijn wel zacht en werken prettig en de verpakking is ook niet heel erg bijzonder, de oogschaduws zijn gewoon oké. Niet meer niet minder.

De oogschaduws van MNY kosten normaal €2,49, maar nu is alles met 50% korting.

Wat vind jij van de oogschaduws van MNY?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten