23 mei 2012

Accessorize eyepencil

 Hey, genieten jullie allemaal een beetje van het heerlijke weer? Ik in ieder geval wel! Vandaar ook de late post, ik zit nu pas weer binnen achter de laptop. Vandaag voor jullie een korte review (vooral omdat ik niet weet hoe ik hier een lange review over zou moeten schrijven) over een turquaise oogpotlood van Accessorize. 
 De verpakking vind ik erg mooi, hij heeft de kleur van het potlood zelf en hij is met een goudkleur 'gedecoreerd'. Er staat namelijk niet simpelweg met een Hevetica lettertypje het merk op, maar met mooie sierletters en een vlinder. Ik vind het erg classy, en je ziet goed welke kleur het potlood is.
 De ene kant is het potlood..
En de andere kant een smudger (ik weet niet of dat een officiele naam heeft, maar zo noem ik het altijd)
 De pigmentatie is super goed! En wat ik het fijnst vind aan dit portlood is de structuur, hij is erg zacht, maar goed handelbaar. Je zet zonder enige moeite een perfecte lijn langs je wimperrand. Op je waterlijn is hij minder goed te zien, maar ook daar ben ik niet ontevreden over ;) 
 Zo ziet hij eruit als je hem vervaagt met de andere kant, dit gaat overigens erg goed, zonder moeite.

Ik weet niet wat ik er nog meer over kan zeggen, het is gewoon een super fijn potlood, vanwege zijn goede structuur en pigmentatie. Een aanrader dus, voor €4,50 te koop bij de winkels van Accessorize.

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten