24 mei 2012

All Time Favorites: Nagellak.


Vaak zie je op blogs favorieten van een bepaalde maand. Net zoals Thirza en ik ook weleens hebben gedaan. Dit doen we alleen niet maandelijks. Ik doe dit niet maandelijks, puur omdat ik niet elke maand nieuwe favorieten heb en het dan dus nogal saai zou worden. Daarom ga ik vanaf nu af en toe een blogpost maken waar ik mijn All Time Favorites laat zien van een bepaalde categorie. Dit betekent niet dat er nooit meer maandelijkse favorieten komen!
Vandaag mijn All Time Favorites qua nagellak. Dit was nog een hele opgaven aangezien ik nogal wat nagellak heb, maar het is me toch gelukt!

Als eerste mijn nieuwste nagellak van Rimmel waar je hier al een review over hebt kunnen zien.


Deze nagellak vind ik echt ontzettend fijn lakken en blijft voor mijn doen ook best lang zitten. Het is echt een super mooi koraal kleurtje!

Dit is 430 Coralicious van Rimmel.

Dan een blauwe nagellak van Safari. Deze kwam al voorbij in een NOTD en hier zie je er een review over.


Dit mooie lakje blijft ook lang zitten en dekt mooi.

Dit is #101 van Safari.

De laatste gekleurde nagellak is van Catrice. Ook hier heb ik een review over geschreven.


Het enige echte nadeel aan deze nagellak is dat hij vier laagjes nodig heeft om perfect te dekken. Maar wat lakt hij ontzettend fijn en hij blijft ongeveer drie dagen goed zitten. De kleur vind ik ook echt heel erg mooi. Niet al te opvallend, maar toch tof!

Dit is 830 Salmon & Garfunkel van Catrice.

Ook deze top coat van Essence verdient een plekje in mijn All Time Favorites.


Deze Special Effect Topper is een super mooie holografische glitter. Het doet me echt denken aan sneeuw als ik dit op mijn nagels heb, maar tegelijkertijd ook gewoon aan de zomer. De glitters zijn echt ontzettend mooi en opvallend!

Dit is 03 Hello Holo Special Effect Topper van Essence.

Als allerlaatste heb ik nóg een top coat van Essence. Ook deze kwam voor in een NOTD en ik heb hem gereviewed.


Ook dit is een Special Effect Topper. Het is een super mooie flakie met oranje, groen, geel, blauw, etc. Dit is echt een super mooie top coat! Het geeft echt iets extra's!

Dit is 08 Night in Vegas Special Effect Topper van Essence.

Wat zijn jou favoriete nagellakjes?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten