17 mei 2012

Shoplog Duitsland

Hey
Mijn Shoplog van Duitsland dus, of eigenlijk niet alleen van Duitsland maar ook van Maastricht en een klein beetje Veenendaal. Helaas zit bijna alle kleding die ik gekocht heb in de was, dus ik heb besloten dat maar helemaal weg te laten ;) Dit is wat ik zo ongeveer allemaal gekocht heb:

Ik zal alles natuurlijk alle ook even apart benoemen, alles gaat qua volgorde gewoon door elkaar, dus het één kocht ik een week geleden en 't ander gister, maar ik zal steeds braaf de winkel en de stad noemen waar ik het gekocht heb. 

Batiste Dry Shampoo
De Medium en Brunette droogshampoo van Batiste, deze heb ik gekocht bij 't Kruidvat in Veenendaal voor €3,99. Deze had ik eigenlijk wel 'nodig' (voor zover je beauty producten echt nodig kan hebben) Maar ik kon hem eerst niet vinden, maar pas zag ik hem toch eindelijk in het schap en ik heb hem dus gelijk gekocht.
 Street looks Natural
Mijn moeder moest voor wol (jaja, mijn moeder breit graag) naar het Dorp, en aangezien ik toch niks te doen had, ging ik maar mee. Toen ik op haar stond te wachten in de Wibra, zag ik naast het grote wol-rek een parfum-rek staan. Ik ben toen maar is wat parfum's gaan ruiken, want stel je voor dat er een lekkere geur bij zit. Wat ik overigens niet verwachtte. Ik ben iemand van de dure parfums, maar dat vind ik soms toch wel zonde van mijn geld. En toen ik deze geur rook kon ik hem toch echt niet laten staan. Binnenkort komt hier wel een review over. Hij heet Natural, is van Street Looks, te koop bij de Wibra, gekocht in Veenendaal en ik heb er maar €1,99 voor betaald! Als dat geen koopje is voor 85 mL parfum!
 Choice Watch
Dit is geen lang verhaal. Ik ben allergies voor metaal en leer, dus toen ik dit super leuke horloge met siliconen bandje zag moest ik hem toch echt hebben. En zeker voor maar €12,-  Verder is hij ook nog eens water resistant, en kan de rand draaien (dit schijnt voor duikers te zijn).
Hij komt van El Mundo, een klein winkeltje in CentrO (Oberhausen)
 Paradijsvogel kaarten
In het Kruidvat stond een grote bak met de tekst "8 kaarten voor €1,29" Dus ik ben gelijk gaan zoeken tussen alle kaarten, en toen vond ik het laatste setje van deze prachtige kaarten. Ze zijn tekstloos (daar hou ik van) en hebben mooie glitter op de voorkant, dit zie je alleen niet terug op de foto. Ze hadden ook nog hele andere leuke kaarten, dus zeker even kijken. Bij het Kruidvat dus (in Maastricht) voor maar €1,29.
 Luck, Love, Peace
Zulk soort ringen wou ik al een poosje hebben, maar steeds als ik ze zag waren ze niet meer in mijn maat, of ik was helemaal blut. Gelukkig kwam ik deze tegen bij de Bijou Brigitte in CentO. Ze passen precies en ik had geld ;p Ik weet niet meer zeker hoe duur ze waren, maar uit mijn hoofd €3,95 (ik ben het bonnetje kwijt..)
 Accessorize Ring
Lekker groot, opvallend, schattig en van plastic. Deze ring is gewoon voor mij gemaakt, aangezien ik dus die allergie heb voor metaal draag ik nooit langer dan een halve dag een ring (wat ik erg jammer vind, want het is mijn favoriete sieraad) Maar plastic kan ik natuurlijk gewoon dragen! Dus voor maar €3,90 kocht ik deze ring bij Accessorize in Maastricht

(Ik moet nu even opschieten, dus de verhaaltjes worden iets korter ;)
 Body Shop
Bij de Body Shop in Maastricht heb ik 2 producten met de Strawberry geur gekocht. Namelijk de body butter (€5,-) en de Body Lotion (€4,-) Ik heb expres dezelfde geur gekocht, zodat je bij het gebruiken van de producten niet naar 2 verschillende dingen ruikt. Het zijn trouwens allebei reisverpakkingen en dus ook eigenlijk al een beetje bedoeld om mee te nemen naar Engeland deze zomer ;)
 Lips
Dan 2 lipproducten die alleen in Duitsland te koop zijn. Ze zijn ongeveer dezelfde kleur, vandaar dat ik ze ook bij elkaar gekocht heb. Een lipstick van P2 (een duits merk) in de kleur 020 Sunset Boulevard. En een Matte lipgloss van de Essence le REBELS in 01 Mauvre Like a Rockstar. Deze heb ik allebei bij de DM gekocht in CentO
 Eyes 
Een prachtig blauw oogpotlood van Accessorize, deze kon ik ook niet laten liggen voor maar €4,50 in CentrO.
En  dit oogschaduw palletje van de Catrice le Revolutonaire in de kleur c02 Explosive Combination. Deze was in Veenendaal helaas al uitverkocht, maar in Maastricht kwam ik hem weer tegen bij 't Kruidvat. Hij kostte €4,49.
 Nails 
Toen had ik een nieuwe knalrode nagellak nodig (ze begonnen op te raken) En aangezien ik graag een lakje van een nieuw merk wou proberen heb ik deze knalrode van p2 gekocht. Hij kost maar €1,75! Ik hou wel van die heerlijke budget merken die dan toch altijd weer beter zijn dan je verwacht ;)
Toen zag ik ook een rek van Lady Manhattan staan, en ik vond  die lakjes er zo mooi uitzien dat ik er perse 1 wou kopen. Ik ben gegaan voor 96D. Deze kost €1,95 en is (als het goed is) ook in 60 seconden droog. Dus ik ben benieuwd. Binnenkort een review over beide lakjes.
Ik heb ze allebei gekocht bij de DM in CentrO.

Beatles Boek
Dan Last but not Least; HELP! The Beatles in het Nederlands door Erik Bindervoet & Robbert-Jan Henkes. Ik zag dit boek bij De Slegte staan (ik stond tussen de Band en Muziek boeken te snuffelen) En ik begon er gelijk in te lezen. Ik wil jullie nog niet te veel verklappen over dit boek, want ook hier ga ik een review over schrijven. Maar hij is meer dan zeker je geld waard! Hij kost maar €4,99 en er was 25% kassa korting dus ik heb er maar €3,74 voor betaald! Hij komt dus van De Slegte uit Maastricht.

Dit was mijn Shoplog, Je kan de komende maand dus reviews verwachten over bijna al deze producten!

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten