18 mei 2012

Review Rimmel 60 Seconds nagellak.


Zoals je misschien gemerkt hebt was er afgelopen week een actie bij Kruidvat. Alle nagelproducten waren 1+1 gratis. Natuurlijk heb ik daar gebruik van gemaakt en heb ik twee nagellakjes gekocht van Rimmel en wel van de 60 seconds lijn. Onze Kruidvat in het dorp had een fout gemaakt waardoor de actie de week daarvoor al in de winkel stond. Daardoor kon ik hem de week daarvoor al kopen. Vandaag een review van deze twee mooie lakjes!


Ik heb de kleuren 430 Coralicious en 825 Sky High. Een mooie koraal kleur en een diepzeeblauwe/groene kleur. Super toffe kleurtjes! Vooral de koraal kleur sprak me heel erg aan.


Zoals je ziet zou de nagellak in één laagje helemaal moeten dekken en zou het in 60 seconden helemaal droog zijn. Er zit 8 ml in. Dit is niet bijzonder veel of bijzonder weinig.



Dit is 430 Coralicious. Ik vind het echt een top kleur! Super mooi. Ook zeker voor in de zomer als de zon lekker fel schijnt. De nagellak dekt in drie laagjes en blijft met de Quick Dry & High Shine top coat van Catrice vier dagen perfect zitten. Zonder top coat blijft hij ongeveer twee dagen prima zitten.



Dit is 825 Sky High. Ook deze kleur is echt heel erg mooi. Deze nagellak dekt ook in drie laagjes volledig. Zonder top coat blijft de nagellak twee dagen goed zitten. Met dezelfde top coat als die ik bij Coralicious gebruikte blijft het ook vier dagen zitten. 

De kleuren van de nagellakjes zijn echt heel erg mooi. Helaas dekken ze niet in één laagje terwijl dit wel beloofd is. Ook vind ik vier dagen met een top coat best lang, de meeste nagellak redt dat niet op mijn nagels.

De nagellak van Rimmel London is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €6,99 per stuk.

Wat vind jij van de nagellak van Rimmel London?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten