02 juni 2012

1 Jaar Bwyf <'3

Hey!
We bestaan vandaag precies 1 jaar! Dus daarom niet zo'n standaard post. Ik heb namelijk is gekeken wat nou de eerste echte nail-art tutorial van mij op Bwyf was, en dat was deze, voor een vrolijke stipjes-nail. Waarschijnlijk zijn er maar heel weinig bezoekers die ons toen al volgde, maar dat is nog uit de tijd dat ik foto's maakte met mijn iPod en wat minder verstand had van het hele blog gedoe ;)

Maar het leek me dus wel leuk om deze nail-art speciaal voor vandaag nog een keer te maken! Dus dat is wat ik vanmiddag gedaan heb. Ik heb het zo veel mogelijk hetzelfde gehouden, alleen waren er natuurlijk wat lakjes die ik niet meer had ;) Voor de tutorial zelf, moet je hier klikken.


Wat ik dit keer dus gebruikt heb is het volgende:
- Base coat Gosh
- White van e.l.f.
- #129 Glitter Silver van Diamand Cosmetics
- 07 blair van Essence
- Geel;     #319 Lemon Yellow Zest van Diamand Cosmetics
- Paars;    #247 Prince Street
- Rood;   # 275 Wicked and Wild
- Blauw   #10 van de Hema
- Oranje  #131 Sun Kiss Coral van Diamand Cosmetics
- Rhinestones van Bornprettystore.com
- quickly dry top-coat van Essence

Bedankt voor het bezoeken van ons blog, zonder jullie hadden we het eerste jaar nooit volgehouden. Jullie zijn geweldig, en op naar het 2e jaar!

Xx' Thirza


p.s. Waarom ik de afgelopen week niet geblogd heb? Ik had wat andere dingen aan mijn hoofd waardoor ik er echt geen zin meer in had, laat staan tijd. Maar ik heb het nu weer wat rustiger, dus ik ga er weer volop tegenaan!

0 reacties:

Een reactie posten