04 juni 2012

Bruiloft 26 mei.


Gisteren ben ik weer terug gekomen van mijn weekje Turkije! Hier komt nog een verslag van, dus ik ga hier nog niets van vertellen, maar ik ga weer volop bloggen.

Zaterdag 26 mei had ik een bruiloft van de dochter van vrienden van ons. Het was ontzettend leuk! Natuurlijk wil ik jullie mijn outfit en make-up van die dag laten zien, dus bij deze!


De accenten van het feest waren rood en wit. Dit was niet zozeer de dresscode, maar dat is toch altijd fijn om op af te stemmen. Voordat ik dit wist had ik deze outfit al gekocht dus het kwam eigenlijk heel erg goed uit dat het rood en wit was! Normaal ben ik helemaal niet van die simpele rokjes. Ik vind dat ik nogal knobbelknieën heb en in zo'n rokje valt dat dan extra op. Met een paar hakken valt het weer heel erg mee. Helaas heb ik maat 42/43 en is het dus ontzettend lastig om simpele, zwarte pumps te vinden. Toen ik bij van Haren zwarte pumps vond in mijn maat was ik dan ook echt heel erg blij. Ik loop alleen nooit in hakken, omdat ik al zo lang ben dus dat werd oefenen. Het is me niet gelukt voor de bruiloft en toen ging ik toch maar op ballerina's.

De kleding en schoenen die ik draag:
Rood topje met kantenpatroon - The Sting
Zwart basic rokje - H&M
Zwarte panty - Hema
Zwarte ballerina's - Geen idee waar deze vandaan komen. Ik heb ze al ontzettend lang en het merkje is al versleten


De sieraden waren niet erg bijzonder, maar wel chique! Ik wilde dit niet al te opvallend doen dus koos voor een zilveren standaard ring en een zilveren ketting met bolletjes.

De sieraden die ik draag:
Zilveren ring - Lucardi
Zilveren ketting - Lucardi




Over de make-up die ik op zou doen heb ik heel lang getwijfeld. Ik wilde het chique en natuurlijk houden, maar toch wel feestelijk. Aangezien de accenten rood en wit zouden zijn, kon ik daar mijn make-up niet echt op baseren. Ik heb wel gekozen voor een iets roder accent.

Gebruikte producten:
Oogschaduw palette Casuelle
Oogschaduw mono Cantare cosmetics #11
Oogschaduw quattro Sollare cosmetics #6
Oogschaduw basis Essence
Oogpotlood Elf Pearl White
Jumbo Eye Pencil NYX Milk
Mascara Rimmel London 1 2 3 Looks
Make-up basis P2 02 correct me!
Concealer 01 light Gosh
Transparant Fixing Powder Catrice (limited edition)
Highlighting Powder Catrice C01 Fairy Dust (limited edition)
Blush C01 Coulour Bomb Catrice (limited edition)
Lipgloss 01 Forbidden Apple Catrice (limited edition)


Wat ik met mijn haar wilde doen, wist ik redelijk snel. Ik wilde het sowieso krullen en uit mijn gezicht. Daarom heb ik het vast gezet met een klip achter. Ik heb het gekruld met een krultang van Philips en de klip die ik in heb is van Zenner.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om dit soort dingen te zien! 
Zoals je misschien ziet ben ik ook weer zonder beugel! Na vier jaar elke maand bij de ortho te komen ben ik er eindelijk vanaf. Hier ben ik natuurlijk heel erg blij mee.

Wat doe jij aan naar een bruiloft?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten