18 juni 2012

Hi, Society!

 Hey, m'n toetsweek is begonnen, en mijn eerste 2 toetsen gingen (ondanks de ophef over het feit dat 1 toets ontbrak) vrij goed. Nu heb ik even tijd om voor jullie een artikeltje te schrijven, dus hierbij een post over het lakje C01 - Hi, Society! van de le van Catrice.
 Het is een mooie zacht roze kleur met een hele subtiele shimmer/glitter erin. Tenminste dat zou je zeggen als je hem in het potje ziet. Helaas is deze shimmer op je nagels erg ver te zoeken. Maar ondanks dat vind ik het een prachtige kleur, en hij lakt fijn joh!
 Dit is 1 laagje.
En dit zijn er dan natuurlijk 2. Het 2e laagje was niet dringend nodig, maar aangezien hij zo fijn lakt, was het geen straf ;) En hij is ook net iets mooier hoor.

Een aanrader dus, en met een beetje geluk nog te vinden bij jouw drogist! (Ik ben zelf al een aantal weken de Kruidvat niet meer ingelopen vanwege de drukte, dus ik weet niet hoe populair deze lijn is)

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten