17 juni 2012

Pauze.

Waarschijnlijk heb je het al gemerkt, de afgelopen dagen is het nogal stil geweest rond onze blog. Dit heeft er grotendeels mee te maken dat wij allebei nu in een drukke periode zitten. Volgende week hebben we onze laatste toetsweek van dit jaar en daar moeten we natuurlijk goede cijfers voor halen. We zitten beide dus keihard te leren.

Dit is voor mij zelf niet de enige reden. De laatste tijd ben ik ook echt gewoon inspiratieloos. Ik weet niet meer waar ik over moet schrijven. Natuurlijk kan ik reviews gaan schrijven, maar de laatste tijd probeer ik minder producten te kopen. Dit betekent niet dat er helemaal geen reviews meer komen, maar op dit moment is dat gewoon een beetje op. Dus daarom wil ik aan jullie vragen of jullie misschien leuke ideeën hebben. Zowel voor een filmpje als voor een artikel!

Wat zou jij graag nog willen lezen op onze blog?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten