25 juni 2012

Review P2 Oogscaduw duo 070 Sunset Glamour.


Toen ik een hele tijd terug in Oberhausen was, moest ik daar natuurlijk wel even kijken voor wat P2 producten. De vakantie komt dichterbij, dus misschien zijn er wel mensen die naar Duitsland gaan. Daarom vandaag een review over dit oogschaduw duo van P2.

Op het moment dat ik in de DM voor het schap stond van P2 moest ik wel even nadenken wat ik nou wilde testen. Sowieso zou het een oogschaduw zijn, maar het was nog een hele opgaven om te kiezen welke kleur. Ik wist wel dat het niet standaard bruin moest zijn, want dit heb ik al zo veel. Toen vroeg ik Thirza welke ze mooi vond en zij zag deze oogschaduw staan. Mij was hij nog niet opgevallen, maar dankzij Thirza heb ik deze prachtige oogschaduw nu!



Het oogschaduw duo dat ik dus uiteindelijk heb gekozen is 070 Sunset Glamour. Het is een combinatie met een roze/goude kleur en een roze kleur. Ik vind de combinatie echt ontzettend mooi! Zoals op de achtergrond staat kun je de oogschaduws droog en nat gebruiken, maar dit is bij elke oogschaduw zo.


Wauw, ik vind de kleuren echt ontzettend mooi. De pigmentatie is prachtig, vooral de gouden oogschaduw. ik was echt aangenaam verrast toen ik deze oogschaduw probeerde. Vooral die roze oogschaduw vind ik erg tof op het bewegend ooglid. 

Hij brengt ook echt heel makkelijk aan. Hij is heerlijk zacht, maar brokkelt niet snel af. Fijn!

Ik baal er ontzettend van dat ik niet meer oogschaduws heb gekocht van dit merk, wat een prachtige oogschaduw en ontzettend fijn in gebruik.

Helaas is P2 alleen te koop in Duitsland bij de DM. Ik raad je zeker aan om naar het P2 schap te gaan kijken als je in een DM in Duitsland komt! Dit oogschaduw duo kost €2,95.

Heb jij al iets van P2? En wat vind je ervan?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten