30 juni 2012

Review Kiko oogschaduw 113 & 136.


Afgelopen maandag konden jullie al een review zien van mijn gekochte P2 oogschaduw in Duitsland, vandaag een review over de oogschaduws van Kiko die ik daar kocht!

Ik vind het altijd verschrikkelijk lastig om oogschaduw kleuren uit te kiezen. Normaal kies ik altijd voor de standaard kleuren, maar die dag vond ik dat ik voor iets anders moest gaan. Twee kleuren die ik normaal niet zou kiezen; een bordeauxrode en een blauwe kleur.

Als eerste laat ik jullie de blauwe kleur zien.




De verpakkingen van de Kiko oogschaduws vind ik altijd heel erg chique ogen. Het geeft echt een luxe gevoel! Het zijn mooie, mat zwarte verpakkingen met witte letters. Op de bovenkant staat het nummer van de oogschaduw en aan de voorkant kun je duidelijk de kleur zien.




Dit is nummer 113. Een donkerblauwe/groene, shimmery kleur. De verpakking van de oogschaduw zelf is wat minder chique. Het is van gewoon simpel plastic. Jammer! Wel is de oogschaduw makkelijk open te krijgen, het is een soort 'klik' systeem aan de voorkant. Er zit drie gram in.



De pigmentatie is super mooi. Er zitten hele toffe glitters in. Wel vind ik het echt heel erg moeilijk om deze kleur te combineren en op een mooie manier aan te brengen, daar moet ik nog even mee oefenen.




De verpakking van de tweede oogschaduw is natuurlijk weer precies hetzelfde en super mooi!




Dit is nummer 136. Een super mooie, bordeauxrode/burgundy kleur. Ook deze heeft shimmer. Weer jammer van de verpakking, maar helaas! Ook hier zit weer een handig 'klik' systeem in. De kleur vind ik echt prachtig en ook hier zit drie gram in.



Ook van deze kleur is de pigmentatie weer top. Deze kleur is wat mij betreft iets makkelijker te combineren, ook al is het wel een uitgesproken kleur.

Kiko Cosmetics is te koop in landen zoals Duitsland en Italië, helaas niet in Nederland of België. Deze oogschaduws kosten €4,90 per stuk. 

Heb jij ook Kiko producten?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten