04 juli 2012

Review Action Body scrub seasalt.


De Action begint me steeds meer te verbazen met hun producten. Laatst liep ik door de Action en zag ik body scrub staan met zeezout, HEBBEN. Voor een kleine Action prijs kon ik hem absoluut niet laten liggen.





De bodyscrub zit in een grote verpakking, er zit 500 gram in! Het is een mooie witte pot met een roze etiket er op. De geur die ik heb gekozen is galbanum (een havikskruid) en bergamot (een citrusvrucht). Dit vond ik de lekkerste geur. Hij ruikt lekker fris. De scrub belooft eigenlijk hetzelfde dat elke andere scrub doet; dode huidcellen verwijderen waardoor je een zachte huid krijgt. Sodium Chloride is het zout. 



De scrub is redelijk grof, hier houd ik wel van en aangezien het voor je lichaam is, is dit natuurlijk ook niet verkeerd! Ik kan je vertellen, het smaakt aardig naar zeezout. Het kwam per ongelijk in mijn mond en het is echt heel erg zout. De scrub werkt ontzettend fijn en maakt je huid echt zacht!

De grote pot is op zich wel een nadeel in de douche. Het is namelijk erg slecht als de scrub in de verpakking nat wordt. Wel kun je een hoeveelheid in de dop doen en de pot buiten de douche laten staan en daarna de dop afdrogen!

De scrub vind ik echt ontzettend prettig. De grote pot is wat onhandig, maar wel goedkoper.

Deze Body scrub seasalt is te koop bij Action en kost minder dan 2 euro.

Wat is jou favoriete body scrub?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten