03 juli 2012

Panter Manicure

Hey,
Vandaag een mooie nails of the day <'3 Ik wou graag een nail-art die ik de hele week zou kunnen laten zitten en die overal bij past, maar niet te saai is. (Ik had namelijk de rest van de week geen tijd om mijn nagels te doen.) 

De nail-art is niet erg moeilijk. Aller eerst 'spons' je wat witte nagellak als een slordige french manicure op je nagels. Dan zet je met een dottingtool een paar willekeurige stippen op het wit, en hier om heen maar je met zwart een panter printje. Aan 1 kant van je nagel kan je wat meer naar de zijkant van je nagel toegaan, zoals je ook op de foto's ziet. 
De lakjes die ik gebruikt heb:
- Wit                       White van e.l.f.
- Goud        Goldfinger van Catrice
- Zwart    nummer 9 van Max Nails

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten