20 augustus 2012

Vakantie Frankrijk.

Zoals beloofd, een verslag van mijn zomervakantie in Frankrijk. Ik was van plan om ook een soort vlog te maken, maar meer dan de helft van de beelden zijn foetsie, dus dat heeft helaas geen zin meer.. Vandaar dat ik gewoon wat foto's laat zien van mijn vakantie en er wat dingen over vertel! We hebben niet echt ontzettend veel dingen gedaan, we hebben voornamelijk uitgerust, dus een erg lange blogpost wordt het niet.



Zoals elk jaar zaten we één week in een huis vlakbij Cahors, waar je kunt karten! Natuurlijk hebben we dat dit jaar ook gedaan.




In diezelfde week hebben we een bootje gehuurd waar we een paar uur in hebben gevaren, heerlijk! Zoals je op de laatste foto kan zien heb ik ook even achter het stuur gezeten.


De eerste dag van de tweede week hebben we verschrikkelijk slecht weer gehad, het was koud, het regende en het onweerde. De rest van de weken hebben we heerlijk weer gehad, twee dagen zelfs 40 graden!


Op de camping waar we de tweede week waren, kon je ook golfen. In dit geval was het meer boerengolf, het golf terrein bestond uit ontzettend hoog gras met bloemen en heuvels. Ik vond het verschrikkelijk, ben er ook maar mee gekapt op een gegeven moment.



We hebben ook gekanood, super lekker! Daar kan ik echt van genieten.



De tweede week zaten we ook maar twee uur van de bergen (vlakbij de Pyreneeën) af. Hier zijn we naar toe gereden en hebben genoten van het uitzicht!


Vlakbij de camping was er ook een dag een dorpsfeest. Dit is typisch Frans. Tijdens zo'n feest komt het hele dorp bij elkaar en eten en drinken dan gezellig samen, hier zijn wij ook even geweest!



De laatste paar dagen zaten we op een camping vlakbij Orléans, hier hebben we even gewinkeld en naar de kathedraal van Jeanne d'Arc gekeken.


Ook bij de laatste camping kon je golfen, omdat de vorige keer zo verschrikkelijk was, verdiende het golfen een tweede kans, deze keer was er wel gewoon een green om vanaf te slaan, haha. 

Dit was mijn vakantie! Natuurlijk hebben we ook gezwommen, gewinkeld en gezeten, maar dat is niet echt heel interessant om te zien. Ik hoop dat jij ook een leuke vakantie hebt gehad!

Wat heb jij gedaan tijdens je vakantie?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten