18 augustus 2012

Review Urban Decay Naked palette.


Woensdag ben ik terug gekomen van vakantie! Hier komt nog een blogpost over dus ga ik niet te veel over vertellen.

In Orléans heb ik dan eindelijk het Naked palette gekocht. Ik heb getwijfeld tussen de eerste en de tweede versie, maar ben uiteindelijk toch voor de eerste gegaan, omdat ik die kleuren wat warmer vond. Natuurlijk kun je hierover op veel blogs al een review vinden, maar ik vond het toch de moeite waard om er ook nog een review over te schrijven. De kwast en de primer potion ga ik niet uitgebreid reviewen. De primer potion is prima en de kwast is ook fijn, maar wat mij betreft niet echt prettig voor oogschaduws.


De buitenkant van het Naked palette lijkt van suède, maar dit is het niet. De verpakking is bruin met gouden letters.


En dit zijn de twaalf prachtige oogschaduw kleuren in aardetinten (met wat uitschieters). De meeste kleuren hebben een shimmer erin, maar er zijn ook zeker wat matte tinten!


Dit zijn de eerste vier kleuren; virgin, sin, naked en sidecar.


Virgin: een highlighter met shimmer
Sin: een roze, metallic kleur
Naked: een matte, bruine kleur
Sidecar: een metallic, brons kleur


Dit zijn buck, half baked, smog en darkhorse.


Buck: een matte, lichtbruine kleur
Half baked: een gouden, metallic kleur 
Smog: een bruine, metallic kleur
Darkhorse: een donkerbruine kleur met gouden glitters


Dit zijn toasted, hustle, creep en gunmetal.


Toasted: een taupe, metallic kleur
Hustle: een donkerbruine kleur met roze/gouden glitters
Creep: een zwarte kleur met zilveren glitters
Gunmetal: een donkerblauwe/grijze kleur met zilveren glitters

De pigmentatie is beter dan hoe je hem hier ziet. Ik weet niet goed hoe het komt, maar in het echt zijn de kleuren echt duidelijker en gepigmenteerder. De pigmentatie is super goed en het is echt een mooie kleurencombinatie. Je kunt er super veel kanten mee op!

Voor dit palette betaalde ik in Frankrijk €43,-. Urban Decay is te koop bij Sephora. Dit is best een groot bedrag, maar het is echt een super mooi palette!

Heb jij het naked I of II palette al?
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten