04 augustus 2012

Vakantie pauze

Hey,
Zoals jullie al wel gemerkt hebben, heb ik niks gepost de afgelopen tijd. Dit was van te voren niet mijn bedoeling, maar ik ben erg druk met vakantie vieren! En nu ga ik morgen ook nog eens naar Engeland <'3 Ik heb er heel erg veel zin in. En voor iedereen die nu gelijk denkt dat ik naar Londen ga voor de Olympische Spelen; Fout! Ik ga kamperen boven in Engeland in de buurt van Wales. Van woensdag t/m zondag doe ik daar mee aan een evenement in Acton Scott.


We gan daar Ijzer winnen zoals ze dat ook in de ijzertijd deden. Dit is een jaarlijks evenement waarbij teams vanuit heel Europa naar een bepaald park komen en daar 5 dagen lang dag en nacht bezig zijn met de ijzertijd. Mijn vader doet hier al een paar jaar aan mee, en dit is voor het eerst dat mijn zusje, moeder en ik mee gaan.

De 2e week gaan we kamperen op het Engelse platteland, en lekker ontspannen. Lekker een boekje lezen voor de tent, oude kastelen bezoeken en kleine dorpjes bekijken. Een echte culturele vakantie dus <'3

Ik kom 20 augustus weer terug, maar ik weet nog niet zeker of ik dan weer ga bloggen. Maar daar horen jullie dan nog wel meer over, want daar heb ik nog niet genoeg over na gedacht.

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten