10 juni 2011

born pretty store

Hey, vanmorgen kwam het pakketje van born pretty store al binnen, dat was dus 2 weken eerder dan we uiteindelijk hadden verwacht, al hadden Anne en ik hier natuurlijk geen problemen mee. Op school hebben we gelijk all spullen verdeeld (vandaar dat ik geen foto's heb van alles in het totaal).
Als eerst hadden we 100 fimo canes, voor $11.76.

Deze hebben we onderverdeeld in 2x 50 stuks, en dit zijn die van mij (Thirza) ^^




Daarnaast had ik ook nog een hele konad set incl. stempeltje en schraper (voor de plaatjes zie verderop). Alleen ben ik hier niet tevreden over, omdat de stempel is beschadigd en het schrapertje niet recht is, en dus strepen achterlaat als je de overige nagellak van de imagine plate afschraapt, waardoor het plaatje mislukt.



Ik had ook nog de: "12 Colors Round Rhinestone Nail Art Glitter Decoration 2mm"
Ik ben hier heel erg blij mee, en ben benieuwd om er mee te werken. Het doosje kostte $3.33


Verder had ik natuurlijk heel veel namaak konad besteld, en ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit hier van. Het is namelijk veel goedkoper dan de echte konad imagine plates. Deze waren namelijk maar $2.32

Ik heb 1 losse gekocht ^^

En ook een setje van 12, voor maar $11.49 :

Toen ik de verpakking opende dacht ik dat de plaatjes onder de krassen zaten:
Hier was ik dus niet zo blij mee..

Maar gelukkig bleek er een beschermend laagje omheen te zitten, en hier was ik natuurlijk juist wél blij mee.

Wat ik minder vind zijn de details, die zijn namelijk veel minder precies en gedetailleerd als de plaatjes van konad zelf.


Anne en ik hadden samen ook nog oogschaduw gekocht, 12 potjes, bij elkaar kostte ze $5.59.
Dit zijn degene die ik heb gekozen:

De oogschaduw zit apart in kleine doosjes als los poeder. De doosjes zijn niet erg groot, maar zitten wel super vol! Je moet de eerste paar keer dus wel goed opletten met openen.


Dit waren de door ons gekochte producten, over het algemeen ben ik best tevreden. Alleen waren er wat kleine dingetjes que verpakking betreft; er zitten 2 gaten in de verpakking, waarvan de 1 zo groot dat mijn duim er zelfs door heen past (dit was al toen hel geleverd werd), en bij de oogschaduw was 1 van de 2 verpakkingen open (de oogschaduw zat dus los in de verpakking, en ik heb geluk gehad dat de doosjes niet open zijn gegaan, aangezien ik in recensies heb gelezen dat de doosjes niet erg sterk zijn.)
Verder ben ik, voor dit geld, wel heel blij!
De site waar we alles besteld hebben is www.bornprettystore.com en het duurde 2 weken voordat de producten geleverd werden. De producten komen ook uit Amerika, en omdat de waarde van de dollar kan veranderen heb ik de prijs er maar niet bij gezet in euro's en alleen in dollars.
Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten