11 juni 2011

Review You Rock! Body spray Essence.

De Body Spray van Essence vond ik wel een review waard. 


De Body Spray van Essence van de You Rock! collectie is een Body Spray die ervoor zou moeten zorgen dat je je weer 'refreshed' voelt zodat je altijd en overal kan 'rocken'. Of dat echt zo is weet ik (nog) niet.


Je kunt de spray gebruiken voor op je lichaam en je gezicht. Ik vind het een ramp voor op je gezicht. Het komt snel in je ogen en je krijg ook allemaal foundation vlekken. Op je lichaam is het wel oké. Als je het er op sprayt voelt het erg fris wat ik zelf wel fijn vind. Maar naar een uur voelt je lichaam plakkerig aan. Het ruikt wel heel erg lekker!


In deze spray zit 100 ml. De spray is van Essence en bij de Kruidvat te koop. Het heet 01 Rock Chick's Refresher. Ik heb deze voor €1,- in een op=op bak gevonden omdat dit van een Limited Edition was. 

0 reacties:

Een reactie posten