17 juli 2011

Essence stash.

De tweede stash flash alweer! Dit keer van het merk Essence dat te koop is bij de Kruidvat.

Dit is mijn hele Essence stash.

Van de lipproducten heb ik er maar twee. Een Glossy Lipbalm in de kleur Sparkling Cherry en een Caring Lipbalm in hoping. 

Dit is het enige gezichtsproduct dat ik heb van Essence. Een Clear & matt oil-free foundation in de kleur 02 honey.

Dit zijn de oogschaduws die in mijn Essence stash zitten. De drie Holographic eyeshadows in de kleuren 01 Gagalectric, 02 Lil@c en 03 Prim@tic white. Ook heb ik twee gewone oogschaduws, in 04 Black Goddess en 22 Blockbuster. Als laatste heb ik nog een duo, in 02 Sweetheart, met een zachtroze kleur en een grijze.

Dit zijn de overigen oogproducten. Een Eye colour booster volume mascara in de kleur 03 rebel at heart, een liquid eyeliner in 01 black en twee eyeshadow topcoats in de kleuren 01 abracadabra! en 04 Easy Going. 



Dit zijn alle nagelproducten die ik heb. Als eerste de Tip painters. Deze heb ik in de kleuren 01 Silver sparkle, 03 Silver surfer, 04 Pink!, 05 Purple magic, 07 Ocean breeze en de witte. De witte heeft geen naam. 
Als tweede de normale nagellak, een nail art protecting base coat, 03 You've got the art van de Whoom! Boooom!! collectie, Nail art cracking top coat step 2 in de kleur 01 Crack me! black, Nail art cracking base colour step 1 in de kleur 02 Sparkling silver, Nail art twins glitter topper 2 in de kleur 02 julia, Colour & go in de kleur 18 Check me out en Colour & go in de kleur 21 Fabuless. Ook heb ik nog een special topper (05 Time for reflection), maar die gaat mee op vakantie en is helaas al ingepakt. Ik kom er net achter dat ik nog een nagellak ben vergeten op de foto! Ik heb ook nog ultra strong nail growth activator!
Ook heb ik een Nail art glitter mix in 02 Style it up!

Dit was mijn stash van Essence, ik hoop dat jullie 't leuk vonden!

Vandaag ga ik op vakantie naar Frankrijk voor drie weken. Hoogstwaarschijnlijk komt er geen blog van mij deze drie weken. Mocht ik ergens internet hebben probeer ik natuurlijk wel een blog te plaatsen! Ik ben waarschijnlijk 7 augustus weer terug!

1 reacties:

Simone zei

Leuk :D
Veel plezier op vakantie

Een reactie posten