16 juli 2011

Shoplog Drenthe

Hey, ik ben afgelopen week op vakantie geweest in Drenthe en ik heb daar ook wat geshopt, ik heb geen make-up gekocht (ik had mezelf beloofd om dat niet te doen :$) Maar ik heb wel wat kleding, sieraden, haarbanden etc. gekocht.
Als eerst ben ik bij de Scapino in Assen geweest en daar heb ik 2 dingetjes gekocht, een licht blauw chilletje van spijkerstof, deze is normaal €24,99 maar ik had hem in de uitverkoop voor €8,-. Ik had ook nog een donkerblauw haarbandje met een strik ook van spijkerstof, deze kostte normaal €3,99 en nu €2,-

Daarna ben ik naar de Intertoys geweest (ook in Assen) en daar heb ik 4 dingen gekocht. Als eerst heb ik daar zo'n box met 20 fineliners van Stabilo gekocht (hiervoor ging ik ook oorspronkelijk naar binnen ;p) Deze kostte €14,99. Ook heb ik daar 2 vrolijke balpennen gekocht, een paarse met witte stippen en één met ruitjes in het blauw, paars, groen, roze en wit. Deze kostte bij elkaar €3,99. Van de This is it spullen bij de Intertoys heb ik een witte sjaal met blauwe, roze & bruine bloemetjes, deze kostte €5,99, en ik heb een bloem die je kan gebruiken als broche, als elastiekje en als knipje. Deze is een beetje crème/wit van kleur en heeft roze en witte bloemetjes. Deze bloem kostte €2,99.


Hierna ben ik naar de Takko geweest, hier heb ik 4 t-shirtjes gekocht (in de uitverkoop). Links boven: Een grijs shirt met korte mouwen en een losse hals voor €7,99. Rechts boven: Een bruine polo met korte (pof)mouwtjes en de knoopjes zijn diamantjes, deze kostte €4,99. En de shirtjes hieronder kostte €7,99 per stuk. Er staat op; Heart By Heart.

Verder ben ik nog bij wat andere winkels geweest; Rechts bovenin 2 gevlochten haarbandjes in het zwart en in het crème/wit voor €3,95 bij de h&m. Links onder een paars armbandje met edelstenen (Fluoriet) voor €6,95 in het Hunebed museum in Borger. In het midden: Een gouden ketting met een wit en en bruin hippie teken van Six voor €6,95. Rechts boven: Een brede, leren diadeem voor €2,- bij Bijou Brigitte (Deze kostte normaal €4,99). En als laatste Hitzone 538 (nummer 58) bij de Blokker voor €16,99.

Dit was het weer, aankomende week kan ik geen blogs schrijven omdat ik op vakantie ga nar Kronenburg in Duitsland en daar heb ik geen internet. Dus tot volgende week!
Xx' Thirza

1 reacties:

Simone zei

Leuke spullen :)
In Assen kun je heel leuk winkelen :)
En veel plezier op vakantie :)

Een reactie posten