14 juli 2011

Review E.L.F. Blush

Hey, als eerste sorry dat ik dinsdag geen blog heb kunnen schrijven, maar we hadden wat probleempjes met internet ik zit momenteel namelijk in the middle of nowhere. Maar nu is bijna alles opgelost en heb ik in ieder geval internet op mn ipod.

Nu de review. Het gaat om de Natural Radiance Blusher van e.l.f. Ik ben toch vrij positief over dit product!

Als eerst de verpakking, ik vind hem persoonlijk best mooi, hij ziet er namelijk best simpel uit, maar door t mooie patroontje wat er aan t begin in zit en de manier waarop je hem opent maken hem toch best chic. Verder is t doosje doorzichtig en staat er op de bovenkant met zilveren letters 't merk en de naam van 't product.

De bedoeling van het product is dat je wangen iets roze worden, maar dat 't er wel natuurlijk uit blijft zien en dat doet het zeker! Je wangen krijgen een hele natuurlijke gloed. Het blijft alleen niet de hele dag goed zitten, de kleur verminderd gewoon. Verder vindt ik het een super fijn product!

Het lukte met mijn ipod niet om een goede foto te maken van hoe het er op je gezicht uit ziet, maar zo ziet het er dus uit op je hand.
Ik heb de blush in de kleur Innocence, en hij kostte €1,- bij eyeslipsface.nl


Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten