15 juli 2011

Shoplog

Shoppen is echt een hobby van me zoals jullie nu wel weten, misschien een iets te grote hobby, want ik heb weer een shoplog!
Ik heb de afgelopen tijd een keer geshopt in Arnhem en verder gewoon hier in Veenendaal.
Als eerste wat ik bij de Claire's heb gekocht!


Deze super schattige oorbellen! Roze strikjes van stof, bloemetjes en zilveren strikjes met een roze strass steentjes. Deze was afgeprijsd van €6,95 voor €2,50.

Ook heb ik deze oorbellen gekocht, theepotjes, kopjes en strikjes in de blauw en roze tinten. Deze kon ik echt niet laten liggen, zo ontzettend leuk! Deze was afgeprijsd van €8,95 voor €4,-.

Een Hello Kitty Nail Art set! Ja, ik ben fan van Hello Kitty. In deze set zitten stickers, zilveren glitters en twee nagellakjes, een fuchsia en een glitter nagellak. Deze was afgeprijsd van €8,95 voor €4,-

Ook heb ik een set gehaald met zes nagellakjes, allemaal in de bruin/goud/zilver tinten. Deze was afgeprijsd van €9,95 voor €6,-.

Als laatste nog een Highlighter, deze was tijdens het shoppen gevallen dus die was kapot gegaan, daarna heb ik heb weer gemaakt met alcohol. Het werkt gewoon weer prima, het ziet er alleen wat minder uit. Achja. Deze was afgeprijsd van €4,95 naar €2,-.

Ook was er bij de Claire's een actie, 3 halen 2 betalen. Mocht je de producten geteld hebben, ja het zijn maar vijf producten, mijn zusje had namelijk ook nog een oogschaduwpalette gehaald dus dat deden we gewoon samen.

Dan was ik ook nog even naar de H&M geweest.

Dit is een heel lichtgrijs nagellakje. Deze kleur wilde ik nog hebben om een keer Newspaper Nails te maken! Hij was maar €1,- en er staat Daisy Duck op. Super tof!


Ook had ik nog een bruine, shimmer nagellak gehaald. Wauw. Wat is dit een mooie kleur. Of hij goed dekt weet ik nog niet, maar van de kleur ben ik fan. Hij heet Ocean Sand en was ook maar €1,-.


Als laatste had ik ook nog een Body Splash gehaald in 'Sweet fruit'. Hij ruikt echt super zoet! Deze was ook maar €1,-.

Dan had ik ook nog een super leuke zonnebril bij The Sting gehaald met allemaal bloemetjes! Super leuk! Deze was €4,95.


Deze ketting had ik bij de Zeeman gekocht. Een super leuke, lange, bronskleurige ketting met een kooitje waar twee vogeltjes in zitten en een blaadje. De ketting is 80 cm lang en kostte €2,99.

Deze ketting had ik ook bij de Zeeman gekocht. Ook een lange ketting van 80 cm met een mooie hanger eraan. Deze kostte ook €2,99.

Als laatste deze donkere, diep blauwe nagellak van L'oreal Paris. Deze is van de Resist & Shine Titanium lijn. Dit is dezelfde als die Thirza had gekocht die ze in deze shoplog liet zien. Ik denk dat deze gewoon uit de collectie ging, want bij een andere Kruidvat lag deze in de op=op bak voor €1,-. Deze heeft ook weer zo'n rare dop, dus het zal wel normaal zijn. 

Zijn er bepaalde producten waar je reviews over wilt? Laat het even weten in de comments!

2 reacties:

Nina zei

leuk! c: Bij die zonnebril was toch ook een bijpassende tass?

xxxx

Anoniem zei

Zou kunnen! Ik heb de tas zelf niet gezien, maar ik was ook niet echt heel lang in The Sting haha.

xx

Een reactie posten