11 september 2011

Giraf nail-art

Hey, vandaag heb ik voor jullie een leuke, makkelijke nail-art waar je niet veel voor nodig hebt. Ik heb ongeveer een uurtje over de nail art gedaan.

Dit is de nail-art:



Je begint met een base-coat om je nagels te beschermen daarna doe je een gewone french manicure, dit is niet verplicht, maar het zorgt ervoor dat de kleuren beter uitkomen.
Ik heb een base-coat van essence gebruikt. Voor de french manicure heb ik de witte lak van Yves Rocher gebruikt en verder de pastel lak (nummer 01) ook van Yves Rocher.


Hierna maak je de tip van je nagel geel of een lichte bruine kleur. 


En met donker bruin maak je giraffe vlekjes. Dit kan je doen met een dottingtool, een tanden stokertje of je kan een speciaal kwastje gebruiken. Als je erg precies kan werken, of wat grotere vlekken kan je ook het gewone kwastje van de nagellak gebruiken.


Ik heb de gele kleur van Diamand Cosmetics gebruikt; #319 Lemon Yellow Zest & de bruine kleur van  e.l.f. ; chocolate.


Als laatste alleen nog een topcoat, ik heb Shiny Clear nail polish van Yves Rocher gebruikt. Verder gebruik ik tussendoor steeds de Quick Dry Fluid van Yves Rocher. Dit zorgt ervoor dat je nagellak na enkele seconden al droog! 
 Als je wilt kan je nog een fimo cane aanbrengen. Ik heb op m'n ringvinger een giraf hoofdje geplakt <'3 Je plakt de fimo cane gewoon vast met een top coat. Ik heb deze fimo cane uit een setje van 100 van www.bornprettystore.com


En dit is het resultaat ^ Ik ben er zelf best tevreden over en vind het een erg vrolijke nail-art.
Xx' Thirza



0 reacties:

Een reactie posten