10 september 2011

Shoplog Make up.

Weer een shoplog, ik weet het, het is te veel, maar ik heb het allemaal wel low budget gehouden! Niet meer dan €1,29 per stuk uitgegeven, dus zeker de moeite waard om even te kijken!

Als eerste de Action!



Bij de Action heb ik twee oogschaduw quatro's met Baked eyeshadow gekocht! In de kleuren Grey Combo en Pink Gold. Ik vind het echt super mooie kleuren, maar heb ze nog niet uitgeprobeerd dus ik kan er nog niets overzeggen! 
Deze kosten €1,29 per stuk.

Ook heb ik 3 Eyeliners with smudger gekocht. Ik was sowieso al heel erg fan van de eyeliners van de Action, omdat ze zo super zacht zijn! Nou wilde ik al een tijdje die met een smudger uitproberen, dus dat vond ik wel eens tijd worden nu.
Deze kosten €0,69.

Ook was ik naar de Kruidvat geweest.



Daar heb ik de Blush Soufflé gekocht in de kleur 01 Prima Ballerina uit de Ballerina Backstage LE. Deze Blush Soufflé lag in de op=op bak en stiekem was ik wel benieuwd naar de kwaliteit. 
Deze kost €1,-. 



In de Kruidvat was alles van 2true €1,-! Het hele assortiment gaat eruit en misschien komt het merk ook niet meer terug, dat weet ik niet zeker. 
Hier heb ik een Eyeshadow Dazzler gekocht in Nummer 08. Een mooie roze kleur!

Als tweede twee Glitter liquid eyeliners van 2true, een zilveren glitter en een zwarte glitter. Op dit moment ben ik weer helemaal gek van de Eyeliners, dus dit kwam goed uit! Ik had een streepje op m'n hand gemaakt, en na 4x keihard boenen met een tissue, zat het er nog steeds op, dat zegt wel wat. 

Als laatste had ik nog wat gekocht bij de Trekpleister.

Deze nagellak was al een tijd met 50% korting, omdat hij uit de collectie gaat, toen heb ik nog getwijfeld of ik hem zou kopen. Nu lag hij voor €1,- in de op=op bak en ik dacht 'ik doe het gewoon'. Dus de feloranje 020 MAN, GO Tango van Catrice is ook weer binnen!

Wil je ergens een review over? Let me know in the comment below! :)

0 reacties:

Een reactie posten