05 september 2011

Look of the day #2.

Aangezien ik laatst weer wat nieuwe kleding heb gekocht, weer een look of the day!

Als eerste het groene basic hemdje, het is een hemdje van de Pieces. Lekker lang! Ik hou van dat soort basic hemdjes. Het is ook echt een hele fijne stof! Dit kost ongeveer €10,-.
Het zwarte hemdje dat ik op het groene hemdje draag is van de Coolcat, een hemdje met knoopjes en aan de linkerkant een soort borstzakje zeg maar. Die zie je alleen helaas niet op de foto. Dit hemdje heb ik voor €5,- gekocht, hij was in de opruiming!

Dit is de broek van Amisu die ik zondag liet zien in de Shoplog. Deze broek zit echt heel fijn en ik vind hem ook super gaaf! Deze kostte €49,95.
De gympen zijn van Adidas, deze heb ik al een hele tijd terug gekocht, dus ik weet echt niet meer hoe duur deze waren!

De horloge die ik om heb, heb ik eigenlijk altijd om! Het is een horloge van Oozoo. 

De ketting die ik om heb, heb ik gekregen van een vriendin. Hij is van de Six. Van de prijs hebben we beide geen idee.


M'n ogen heb ik redelijk natural gehouden. Ik heb de lichtste kleur van Sollare cosmetics quatro in nummer 6 gebruikt en de donkerste van Sollare cosmetics quatro in nummer 7. Als basis heb ik de ELF eyelidprimer gebruikt. Verder de liquid Eyeliner van Essence, de Lashes to kill mascara van Catrice en de Wonder Volume mascara van Gosh.

Ik vind dit een leuke basic look, daar hou ik wel van! 

0 reacties:

Een reactie posten