09 september 2011

Najaar beauty

Hey,
Aangezien de herfst alweer zo goed als begonnen is ben ik is gaan rondkijken naar wat mooie kleuren en cosmetica producten voor dit najaar, en dit zijn de foto's die ik graag wou delen (vooral omdat ik het meeste graag wil hebben ;)

bonheur 2 Yves Rocher presenteert producten herfst 2011
Het herfst luchtje van Yves Rocher    bron: beautyblog.nl

opi3 OPI nagellak winter 2011  opi1 OPI nagellak winter 2011
Een aantal prachtige kleuren uit de herfstcollectie van O.P.I.     bron: beautyblog.nl

Ook toefjes wimpers zijn weer in, hierbij plak je je wimpers in regelmatige groepjes aan elkaar, ik vind dit zelf echt niet mooi, en ga alsnog gewoon voor de gespreide, zwaar aangezette wimpers ;)
Bron: trendystyle.net

Hebben-Les-Jeans-de-Chanel_reference.jpg
De prachtige lakjes van Chanel (ik ben verlieft op de rechter) bron: elle.nl

Lancome-make-up-najaar-2011_reference.jpg
De najaarscollectie van Lancome <'3 bron: elle.nl

Chanel Illusions d’Ombres-collectie

En als laatste de prachtige najaarscollectie van Chanel waarvan ik alles eigelijk wel wil hebben ! bron:elle.nl





Ik laat me niet beïnvloeden door trends, maar nieuwe make-up is natuurlijk nooit verkeerd ;)

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten