08 september 2011

Review Orly Emerald Life & Rose Radiance.

Zoals jullie al in deze shoplog hadden kunnen zien, heb ik twee nieuwe Orly lakjes! Ik was zelf heel erg benieuwd naar de kwaliteit van deze nagellak, dus bij deze heb ik voor jullie een review!




Als eerste 545 Emerald Life, een licht groene/blauwe glitter nagellak.


Deze nagellak dekt niet (na 3 lagen), maar heeft wel een heel mooi glitter effect met een blauwe/groene glans. Ik vind dit echt een heel mooi lakje! Jammer dat de nagellak niet dekt, maar ik ben zeker niet ontevreden over deze nagellak! 




Dit is 444 Rose Radiance, een lila/roze kleur. Over deze kleur verbaas ik me telkens weer, op de een of andere manier heeft 't een matte kleur, maar toch is het wel een shimmer nagellak. Dit vind ik wel een hele mooie kleur! Hij valt ook niet zo heel erg op!
Deze dekte na 1 laag al bijna helemaal, maar nog niet goed genoeg, na 2 lagen dekt de lak volledig! 


Beide lakjes blijven ongeveer drie dagen zitten (zonder topcoat!) dus ik vind dat best lang! Als je een goede topcoat gebruikt is dit natuurlijk langer! Het zijn hele mooie kleuren en ze lakken ook echt heel fijn! Ik ben hier zeker tevreden over!
Ik heb ze beide gekocht op de markt in Ede voor €2,- per stuk en er zit 18 Ml in.

0 reacties:

Een reactie posten