13 oktober 2011

Action make-up remover #3.

Een tijdje geleden heb ik drie verschillende make up remover producten gehaald bij de Action, deze ga ik in delen laten zien! De eerste kun je hier lezen en de tweede hier.
Vandaag heb ik voor jullie een review over de Onyx Dermo Labs schuimende reinigingsdoekjes, dit is de laatste van de drie!





De verpakking is best dik en bevat dertig reinigingsdoekjes.




"Onyx schuimende reinigingsdoekjes kunnen worden gebruikt in plaats van uw normale reinigingsroutine, inclusief make-up remover, reinigingsmelk, tonic en scrubcrème. Verwijderen moeiteloos vuil, vet en make-up, zelfs mascara. Verwijderen zorgvuldig oude huidcellen en voeden de huid, waardoor ze verder gaan dan de basisreiniging. Wanneer ze worden geactiveerd met water, veranderen deze unieke doekjes met een extra zachte textuur in met voedingsstoffen verrijkte reinigingsdoekjes. Elk doekje bevat het Dynamic Essential Nutrients complex." 


Het doekje moet je eerst activeren met water zodat het gaat schuimen, dat heb ik nog nooit eerder gezien, maar het werkt wel!
Er wordt beloofd dat dit product moeiteloos je huid reinigt en scrubt. Met dat eerste ben ik het deels eens en bij dat tweede vraag ik me echt af hoe ze daarbij komen.
Mijn make-up wordt prima verwijderd met dit product, dat het moeiteloos gaat klopt naar mijn mening niet. Ik moet toch echt flink wrijven en best vaak over m'n ogen gaan om alles te verwijderen. Dit product werkt prima en doet zijn werk goed. Eyeliner verwijdert hij wat minder makkelijk, maar het lukt wel als je nog langer boent.


Dit is een prima make-up remover, niet beter dan andere die ik heb geprobeerd, maar zeker niet slechter!
Dit product is te koop bij de Action, ook deze prijs weet ik niet meer, maar de Action kennende was deze vast niet hoog!

2 reacties:

Lonneke zei

fijn dat die goed is!
x

Unknown zei

Fijn om te weten dat hij goed is, ik wilde hem laatst ook aanschaffen omdat hij natuurlijk erg budget friendly is.

Een reactie posten