15 oktober 2011

Review I love... Douchecrème en body-butter

Normaal geef ik niet zo om de producten waar ik me mee was en waar ik me na het douchen mee insmeer, maar deze producten vond ik toch wel heel erg fijn en de moeite waard om een review over te schrijven!


Van de I love... lijn heb ik twee douchecrèmes en twee body-butters van Strawberries & milkshake en van Raspberry & blackberry.


Als eerste de douchecrèmes. 




Als eerste de geur, wat ruiken deze producten lekker, heerlijk! De raspberry & blackberry vind ik het lekkerst ruiken, deze ruikt wat meer naar fruit en ruikt ook wat frisser. De strawberries & milkshake ruikt wat zachter en wat zoeter, maar ook zeker niet verkeerd!



"I love...aardbeien & milkshake schuimbad & douchecrème. I love...gebruiksaanwijzing; schenk mij verleidelijk onder stromend water, wacht tot zich schuim vormt, strek u uit in het bad, ontspan en geniet van mijn verlokkende aroma. Als alternatief, knijp een flinke portie in uw handpalm of op een spons, smeer mij uit over uw natte huid tot ik begin te schuimen in een ruime hoeveelheid rijke geurende luchtbellen en spoel mij vervolgens af wanneer u klaar bent. I love...een waarschuwend woord; vermijd contact met de ogen. Als u mij in uw ogen krijgt, onmiddelijk grondig spoelen met water. Ik word afgeraden voor gebruik in het gezicht. Waarschuwing; Ik ben uitsluitend voor uitwendig gebruik. Houd mij buiten het bereik van kinderen."
Wat moet ik hier nou over zeggen, ik vind dit echt een geweldige tekst.
Dit product doet z'n werk goed, er is maar een kleine hoeveelheid nodig in bad om helemaal omringt te worden met schuim. Ook hoef je maar een kleine hoeveelheid op een puf te gebruiken om je hele lichaam te wassen. 
Mijn I love...raspberry & blackberry is bijna op, ik doe hier al bijna 9 maanden mee!


Dan de body-butters.



Deze producten ruiken ook weer heerlijk! Deze producten ruiken over het algemeen hetzelfde, alleen is nu de I love...strawberries & milkshake sterker en die andere wat minder. Bij dit product vind ik dan ook de I love...strawberries & milkshake het lekkerst ruiken.




"I love...strawberries & milkshake nourishing body butter I love...directions for use; generously scoop me up with your fingertips, massage me all over your body to leave your skin gorgeously nourished, silky soft & beautifully fragranced. I love...a word of caution; please avoid contact with the eyes. If you happen to get me into your eyes rinse thoroughtly with water immediately. I am not recommended for facial use. Warning; I am not a food; please do not swallow me. I am for external use only. Keep me out of the reach of children."
 Weer een leuke tekst!





De substantie van dit product is prima. Niet te dik, niet te dun. Het is makkelijk om uit te smeren. Je huid wordt er lekker zacht van en je ruikt lekker!


Deze producten zijn te koop bij de Douglas. De douchecrème kost €5,95 voor 500 ml en de body-butter kost €5,95 voor 200 ml. Echte aanraders!
Buiten de I love...strawberries & milkshake en de I love...raspberry & blackberry zijn er ook nog de I love...coconut & cream en de I love...mango & papaya.

3 reacties:

Unknown zei

Oeh, die zien er lekker uit. Ik houd van zoete geurtjes dus dat maakt deze denk ik extra verleidelijk voor mij. :)

Lizzy zei

Hoi! Jullie blog is echt super! Deze geurtjes lijken me echt zo lekker! :) Ik ken jullie blog van Marije, mijn beste vriendin. Ze is vriendinnen met Anne haha, dat vertelde ze me. Ik heb met Marije ook een blog. http://thewholeworldoffashion.blogspot.com

xxxLizzy

Lizzy zei

Hebben jullie misschien nog tips voor ons?
xxx Lizzy

Een reactie posten