24 oktober 2011

Shoplog Italië.

Zoals jullie misschien wel weten had ik vorige week herfstvakantie en ben ik toen van woensdag tot zondag naar Italië geweest, naar familie. Het was heel erg gezellig en leuk. Het weer was niet echt top, maar dat maakte niet uit, want het was gewoon heel erg leuk! Ik heb ook een beetje geshopt in Italië. Ik heb daar vijf dingen gekocht die ik jullie ga laten zien.


Als eerste ben ik bij Kiko geweest, een Italiaans make up merk. Dit merk is helaas niet te koop in Nederland, maar wel in Italië, Spanje, Duitsland, Frankrijk en Portugal.

Bij Kiko heb ik deze vier producten gehaald, drie oogschaduws en een highlighter.

De linker oogschaduw is 04 en is een licht bruine/sephia kleur met shimmer, de kleur heeft ook wel iets oranjes in zich, de middelste oogschaduw is 27 en is een donker groene kleur met shimmer en de rechtse is 18 en is een nog lichtere bruin, deze is ook met shimmer. Het zijn echt hele mooie oogschaduws en erg fijn in gebruik! Er komt nog een uitgebreide review over.
De oogschaduws kosten €5,90 per stuk.
Dan de Frozen Light All Over in 05, het is een highlighter voor je gezicht en je lichaam zoals er op de verpakking staat. Het is een beetje een lichtbruine highlighter. Hij is erg mooi! Ook zit er een spiegeltje in op de deksel. Hier komt ook nog een review over!
De highlighter kost €7,50.

Ook was ik al een tijd op zoek naar een lekkere, warme, oversized sweater, en die heb ik gevonden!

Het is een bruin/grijze sweater met capuchon (op de foto lijkt hij blauw maar dat is dus niet het geval, hoe het komt weet ik ook niet). Ik heb deze sweater gekocht bij Zara. Het is een hele fijne warme trui en hij zit echt super lekker! Hier ben ik dan ook erg blij mee!
Deze sweater kost ongeveer €26,-

2 reacties:

Unknown zei

Wat een leuke spulletjes zeg.

Simone zei

Leuk, leuk :-D

Een reactie posten