01 november 2011

Beautyblog challenge: #02 Je favoriete tas.

Nou moet ik zeggen dat ik niet echt een tassenfreak ben, ik heb een schooltas, een schoudertas en de tas die ik hieronder laat zien en dan van die drie m'n favoriet is! De keuze was dus ook niet echt moeilijk.

Het is een zwarte tas die erg handig is en die je makkelijk over je schouder kan dragen.
Zoals je ziet is het niet echt een standaard tas, maar loopt de rits schuin en is het eigenlijk een vierkant, ik hou van apart en vind dit dan ook echt vet!
Op de voorkant zit nog een leuk bloemachtig ding.

De tas is best groot, er kan redelijk veel in! Ik gebruik deze tas vaak als ik ga shoppen!

Ik heb deze tas op de markt in Ede gekocht voor maar €10,- 


2 reacties:

Unknown zei

Wat een mooie tas, lijkt me heerlijk ruim. Perfect om vanalles en nog wat in mee te slepen. :)

Lizzy zei

Wauw echt een leuke tas! xxxx marije

Een reactie posten