28 januari 2012

Mijn favoriete sieraden.

Over het algemeen, ben ik gek op sieraden. Ze kunnen een outfit echt af maken! Als ik door de stad loop ga ik altijd even langs de Lucardi. Hier koop ik dan ook de meeste sieraden! Vooral als er weer eens leuke kettingen hangen in het '1,99 euro' rek.


Vandaag laat ik jullie mijn favoriete sieraden zien op dit moment, dit zijn vooral kettingen, ik hou gewoon van kettingen!
Als eerste gelijk maar naar de kettingen. Deze kettingen zijn allemaal lang en komen tot ongeveer het midden van m'n bovenlichaam. Dit vind ik het mooiste, vooral bij effen shirtjes.

Een roze nerd bril van de New Yorker.

Een speaker & koptelefoon van de New Yorker


Een horlogeketting van een winkel waar ik de naam niet meer precies van weet, maar het was iets als Girlz! en hij zit in Amsterdam.

Een ketting met zilveren/witte bolletjes van de Lucardi.

Een ketting met een gouden vogelkooitje waar een wit vogeltje in zit van de Lucardi.

Dan heb ik ook (naast mijn standaard zilveren knopjes die ik vaak in heb) nog favoriete oorbellen!

Dit kartonnetje met negen paar oorbellen van de Claire's vind ik erg leuk en origineel. 

Dit paar oorbellen van de six vind ik zo leuk omdat het twee verschillende oorbellen zijn die toch wel heel goed bij elkaar passen!

En dan als laatste deze zilveren ring van Lucardi. Hier ben ik ontzettend blij mee en deze draag ik ook echt elke dag!

Dit waren mijn favoriete van dit moment! Ik vond het echt lastig om een keuze te maken tussen de vele sieraden, maar 't is me nog aardig goed gelukt denk ik!

Ik hoop dat jullie dit ook een keer leuk vinden!
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten