27 januari 2012

Tag; Thirza's Alfabet

Ik vond Anne's tag van gister erg leuk en ik wil hem zelf ook graag invullen, zodat jullie ook wat meer over mìj leren ;)

A. Age: 14 jaar en op 8 juni word ik 15.
B. Best friend: Pfoe.. Moeilijk. Ik denk dat als ik alleen maar probeer hier de aller belangrijkste personen neer te zetten, de lijst te lang word. Geen van mijn vrienden is beter of belangrijker voor me dan m'n andere vrienden. Ik denk dat ik niet eens wìl kiezen.
C. Chore you hate: Wat ik echt haat zijn mensen die zo overduidelijk stoerder doen, of overdreven alleen maar om ergens bij te horen. Ik vind deze mensen altijd erg zielig omdat ze denken dat ze zelf niet goed genoeg zijn.
D. Dreamhouse: Een open, wit strandhuis. Het lijkt me echt te gek om aan zee te wonen en 2 stappen hoeft te zetten om met je voeten in het zand te staan. 
E. Essential start of you day: Muziek. Als ik 's ochtends niet ben wakker geworden door muziek maar met en buzzer o.i.d. ben ik de hele dag in een slechte bui. Ik word wakker met m'n radio en als ik mijn bed uit kom pak ik m'n iPod, en oortjes en luister, totdat ik op school naar m'n eerste les moet, naar The Beatles.
F. Favorite color: Wit; het is helder, oprecht en zuiver.
G. Gold or silver: Oei, die is moeilijk. Ik had de afgelopen 13 jaar voor zilver gekozen, maar ik hou steeds meer van Goud (gouden sieraden, gouden kleding, gouden make-up etc) Dus ik denk dat ik nu voor goud ga.
I. Instruments I play: Oke, dat zijn er veel. Laat ik even mijn blaas-instrument en on-gestemd slagwerk tijd achter me laten. Op dit moment speel ik voornamelijk Marimba, Xylofoon & Vibrafoon.
J. Job Title: Babysitter. Ook nu kom ik net terug van oppassen, en  ik doe het ongeveer 2 keer per week. Ik vind het heel fijn, omdat het goed betaald en het is leuk om te doen. 
K. Kids: Ik heb der geen, wat ik niet erg gek vind voor een 14 jarige ;p


408135_261814083887454_114982095237321_652885_1801600418_n_large

L. Life is incomplete without: Liefde. En dan gaat het me niet (alleen) om liefde in de zin van verliefd zijn, maar ook van je familie, vrienden en in het algemeen, van je mede-mens houden en om mensen geven.
M. Music that you always listen to: Beatles. Elke dag. 
N. Nickname: Ik heb niet echt een vaste nickname. Voor school dingen is het eigenlijk altijd 006019 (m'n leerlingnummer) en persoonlijk is het altijd iets met m'n voornaam  erin. 
O. Overnight hospital stays: Ik heb gelukkig nog nooit in een ziekenhuis de nacht doorgebracht.
P. Phobias or fears: Ik ben bang dat m'n familie niet trots op me is. Vooral omdat m'n cijfers niet echt bepaald "goed" zijn. Verder ben ik niet erg snel bang ofzo.
Q. Quote from a movie: "Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light" - Dumbledore
R. Reason to smile: Ik lach heel vaak, maar ik denk dat ik het vrolijkst ben als ik lol heb met mijn vrienden, als iemand bijvoorbeeld een feest geeft ben ik nog geen seconde chagrijnig of boos. 
S. Siblings: 1 zusje, van 12 jaar, genaamd Saimi.
T. Time you wake up: M'n bedoeling is om er door de weeks om half 7 uit te komen, maar dit word eigenlijk altijd ergens tussen 7 en kwart over 7 (als ik om half 8 weg moet)
U. Underwear: Dat draag ik dagelijks ;)
V. Very important date this year: pfoe.. Ik denk niet dat ik dat zo van te voren kan voor spellen.. Maar waar ik heel erg naar uit kijk is de zomervakantie. Ik ga dan 3 weken door Engeland heen reizen <'3
W. Worst habit: Uitstellen. Sowieso. Ik stel altijd alles uit, maakt niet uit wat het is.
X. X-ray’s you’ve had done: Uuhm. Goeie vragen. Laat ik hier op terug komen als ik weet wat X-ray's zijn..
Y. Yummy food you make: Ik ga voor de chocolade verwen muffins. Dit zijn chocolade muffins met stukjes pure en witte chocola en bovenop groffe stukjes suiker. Heel ongezond, maar o zo lekker!
Z. Zoo animal: Ik ga voor de snor aap (ik weet niet precies hoe hij heet) Dit is een klein aapje, waar ik met mijn oma en mijn zusje zoveel lol om heb gehad in de dierentuin voor een paar weken terug. Het zijn echt geweldig grappige beesjes!

Dit was de tag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten