29 januari 2012

NC Day 25 - Inspired by fashion

 Inspired by fashion, dit zag ik al meteen voor me ; Smokings!!! Ik heb er verder niet heel veel over te vertellen, ik heb de kleuren voor de stropdassen uitgezocht en toen ben ik begonnen.
 Ik zal even stap voor stap beschrijven hoe je deze smoking-nail-art maakt (en erachter staat tussen haakjes welk lakje ik gebruikt heb) :
1. Begin, zoals altijd met een base coat (Base coat - Gosh)
2. Lak al je nagels helemaal wit (French Manicure - Art de Lautrec)
3. Maak met zwart de basis voor de jasjes ( #59 black is back - Essence)
4. Met een witte striper maak je de kragen van de jasjes (Born Pretty Store, witte striper)
5. Met 5 verschillende kleuren maak je de strop dassen, eerst aan de rand van je nagels een soort half rondje, en vanuit het midden van dat rondje trek 2 lijntjes naar het jasje. De ruimte hiertussen vul je in.
(rood van de Claire's,  #319 Lemon Yellow Zest van Diamand Cosmetics, #314 Run Forest Run! van Catrice & blauw van Miss Sporty)
6. Maak met wit 2 stipjes voor de knopen en een streepje voor het borstzakje.
7. Als laatste nog een top coat en je bent klaar!
Je kan natuurlijk ook alle stropdasjes rood doen, of een wit jasje met zwarte blouse, kraag en knopen.
Heb je tips, opmerkingen of vragen, laat ze dan hier beneden achter.


Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten