24 januari 2012

Review Catrice oogschaduw 050 I Love Champagne.

Eergisteren vertelde ik jullie al over die 50% korting op verschillende Catrice producten, toen schreef ik een review over de liquid liner, nu schrijf ik een review over de oogschaduw die ik met 50% korting kocht!



060 I Love Champagne is een mooie, gouden, shimmery oogschaduw. In een oogschaduw van Catrice zit 2 gram. De verpakking vind ik erg mooi en simpel zoals alle oogschaduws van Catrice. Het plastic is erg dik, wat niet het idee geeft dat het zo relatief goedkoop is! 

De oogschaduw is niet heel erg gepigmenteerd, maar daarom wel perfect als highlighter in je binnenste ooghoek of onder je wenkbrauw bot! Wel is hij erg glitterig dus wel opvallend als highlighter. De oogschaduw lijkt me ook heel erg mooi bij een feestelijke look! Aangezien het meer een soort poeder is, raad ik het niet aan om te gebruiken als gewone oogschaduw op je bewegende ooglid of in de arcadeboog, omdat het dan niet echt een kleur afgeeft. 

Als je opzoek bent naar een mooie, redelijk opvallende highlighter raad ik je zeker aan deze nog even snel te halen! 

Deze oogschaduw gaat uit het assortiment van Catrice en kost nu €1,40. 
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten