25 januari 2012

NC Day 24 - Inspired by a book

 Hey, 
Geïnspireerd op een boek dus. M'n oorspronkelijke idee was om news paper nails te maken met kranten en alcohol. Helaas is dit moeilijker dan dat ik dacht. De inkt bleef nauwlijks aan m'n nagels zitten. Misschien lag het aan de krant die ik gebruikte of was m'n techniek gewoon niet goed, ik weet het niet, maar wat ik ook probeerde het bleef nauwelijks zitten. Ik moest dus iets anders verzinnen..
Na heel erg lang nadenken kwam ik op het idee om kleine voorwerpen uit prinsessen sprookjes in de hoeken van m'n nagels te maken. Dus even uitleg:
Duim - zeester - De kleine zeemeermin
Wijsvinger - appel - Sneeuwwitje
Middelvinger - roos - Belle & het Beest
Ringvinger - gouden bal - Kikkerkoning
Pink - roze roosje - Doornroosje  


Verder heb ik voor wat meer "boek" effect een matte top-coat van de Hema gebruikt over de letters, en daarna pas de kleine voorwerpen gemaakt. Ik heb verder, als witte basiskleur, White van e.l.f. gebruikt. En voor de tekeningetjes de stripers van Born Pretty Store. 
Ik hoop dat jullie het een leuke nail-art vinden, als je nog vragen, tips of opmerkingen hebt, laat ze dan hieronder achter bij de reacties!


Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten