26 januari 2012

Tag; Anne's alfabet.

Op dit moment gaat de tag jouw alfabet door heel blog land, ik wil natuurlijk niet achterblijven en heb besloten om de tag ook maar in te vullen. Zo komen jullie wat meer over mij te weten!
Tipo_gelatina_2_large
A. Age: 14 jaar, op 19 maart word ik 15. 
B. Best friend: Hmm, één echt beste vriendin kan ik niet kiezen (kiezen tussen mensen vind ik sowieso vreselijk, heb ik ook nooit gekund eigenlijk), maar ik kan wel twee mensen noemen die ik wel m'n beste vriendinnen kan noemen; Kim en Amber, maar dat zijn echt niet de enige. Ik kan met heel veel mensen goed opschieten, nou weet ik wel dat 'goed opschieten' je niet gelijk een vriendin maakt, maar toch.
C. Chore you hate: Op dit moment kan ik alleen huiswerk maken en leren verzinnen, waarschijnlijk de standaard dingen die een persoon op de middelbare school haat. Verder weet ik nu eigenlijk niet echt bepaalde dingen die ik écht heel erg haat.
D. Dreamhouse: Een luxe villa met zwembad in de achtertuin in een warm land? Nogal cliché eigenlijk, maar ik zou dat zeker niet afslaan, haha, maar een leuk, van normale grote, huis dat modern en strak (maar wel met leuke details) ingericht is. Vooral in de kleuren wit, grijs zwart, de basic kleuren. Als ik in dat soort huizen kom ben ik altijd jaloers! Oh en met een open haard.
E. Essential start of your day: Twitter checken en kijken of er nog iets interessants gezegd is.
F. Favorite color: Ik heb geen favoriete kleur. Ik hou van mooi roze, maar bruin vind ik ook niet lelijk! Ik weet dat zwart geen kleur is, maar ik denk dat dat toch wel 't meest in de buurt komt, het past gewoon overal bij! Lekker makkelijk.
G. Gold or silver: Zilver.
H. Height: 1,83 m
I. Instruments I play: Ik wil al een paar jaar, ontzettend graag piano/keyboard leren spelen. Ik heb op m'n kamer wel een keyboard staan, maar die is echt heel erg oud, vals en sommige toetsen doen het niet meer, ik heb de moed dus eigenlijk opgegeven. Ook heb ik er niet echt de tijd voor en niet de discipline om elke dag te spelen.
J. Job Title (most recent): Helemaal niets, op dit moment werk ik niet, ik ben pas 14 en zou dan alleen een folderwijk mogen hebben, hier zit ik niet echt op te wachten, maar als ik 15 ben ga ik opzoek naar een baantje als vakkenvuller ofzoiets. Op het moment heb ik eigenlijk ook niet echt geld nodig.
K. Kids: Laten we daar nog maar even mee wachten, maar ooit wil ik er wel 1 denk ik.
97108935684653177_eajaxm91_c_large
L. Life is incomplete without: Music, for sure! Muziek heeft echt wel een grote invloed op m'n dagelijkse dingen, maar ook zonder familie en vriendin zou het leven natuurlijk niet compleet zijn.
M. Music that you always listen to: Er is niet echt een bepaalde soort muziek waar ik altijd naar luister, ik kan eigenlijk wel naar bijna alles luisteren, alleen house en dance enzo, van die dingen die in discotheken worden gedraaid, daar hou ik niet zo van, maar ik luister wel naar rock en piano dingen. Echt klassiek zoals Beethoven luister ik ook niet echt.
N. Nickname: Een echte nickname heb ik niet..
O. Overnight hospital stays: Gelukkig nog nooit.
P. Phobias or fears: Ik ben eigenlijk best snel bang en daar baal ik van. Ik hou niet van spinnen en dat soort kleine beestjes, maar ook grotere beesten zoals slangen of grote spinnen vind ik eng. Ook voor de dood ben ik bang, en dan voornamelijk de dood van mensen waar ik van hou.
Q. Quote from a movie: "Did you ever do this, you think back on all the times you've had with someone and you just replay it in your head over and over again and you look for those first signs of trouble?" Dit vind ik een mooie quote van 500 days of Summer, mijn favoriete film. Zeker een aanrader!
R. Reason to smile: Lieve complimentjes, de mensen om me heen, als een bepaald ding goed gelukt is en nog best wat andere dingen.
S. Siblings: Een zusje van 12 jaar.
T. Time you wake up: Op een doordeweekse dag, als ik het eerste uur moet beginnen, om half 7, ik moet dan om 8 uur op school zijn.
U. Underwear: Jep. 
V. Very important date this year: 2 juni! Dan bestaat believewhatyoufeel 1 jaar.
W. Worst habit: Ik denk vaak veel te lang na over dingen, nogal irritant. Ik moet iets gewoon naast me neer kunnen leggen en laten zoals het is, maar dat kan ik helaas niet..
X. X-ray’s you’ve had done: Een keer van m'n enkel, omdat ik daar al een hele tijd last van had en m'n moeder toen toch een proefkonijn nodig had voor een MRI-scan. Verder niet eigenlijk!
Y. Yummy food you make: Ik hou heel erg van cake, koekjes en muffins maken, dat soort dingen, maar ik vind het ook erg leuk om een keer gewoon avond eten te koken!
Z. Zoo animal: Ik hou niet heel erg van de dierentuin of van dieren, maar dan kies ik toch voor apen.


Dat was 'm alweer! Als jij deze tag ook wilt overnemen op je blog; doe 't vooral! Laat wel even een reactie achter, dan kan ik die van jou ook lezen!


Foto's: weheartit.com
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten