25 februari 2012

'Unboxing'/shoplog usfoodz.

Als eerste, sorry dat ik eergisteren geen blogpost had geplaatst. Ik was erg laat thuis en ontzettend moe, dus had er geen tijd/zin meer in. 
Laatst heb ik, samen met een paar anderen, wat dingen besteld bij usfoodz. Dit wilde ik al een tijd, maar aangezien je minimaal €27,50 moet besteden, krijg ik dat niet alleen voor elkaar, haha. Dus heb ik met wat anderen wat dingen besteld zodat we in ieder geval boven de €27,50 uitkwamen. Dit betekent wel, dat je verder geen verzendkosten en dergelijke hebt, wat ik zelf heel erg fijn vind, omdat dat voor mij vaak een reden is om ergens niet te bestellen.
Ik kon niet wachten om het pakketje open te maken, dus een echte unboxing is het niet, maar ik laat jullie wel zien wat ik allemaal heb gekocht. (Alvast sorry voor de niet al te goede kwaliteit, ik heb de foto's gemaakt toen het al wat donkerder was, maar omdat ik sommige dingen zo graag wilde proberen, kon ik ook niet wachten met foto's maken..)


Wat je hier ziet, is dus niet allemaal van mij
De bestelling wordt geleverd in een simpele, kartonnen doos. Ter bescherming zitten er van die witte, schuim, dingetjes in. 

Als eerste Wonka Gobstoppers. Ik ben ontzettend fan van de Rainbow Nerds, dus ik wilde ook deze andere snoepjes van Wonka proberen!

Ook heb ik Wonka Runts gekocht. Met dezelfde reden als dat ik de Gobstoppers gekocht heb!

In eerste instantie wilde ik de Oreo Cakesters 2 pack kopen, met korting, maar toen ik hem kocht, was hij uitverkocht, dus ging ik maar voor de 3 pack. Hier ben ik erg benieuwd naar!

Ik ben erg fan van Skittles, dus ik kon deze smaak zeker niet laten liggen. Skittles Sour lijken me ontzettend lekker. Eergisteren was ik in een Albert Heijn XL en toen zag ik ineens deze smaak van Skittles liggen! Deze zijn dus al te koop in Nederland.

Ook deze aparte Skittles Crazy Cores lijken me ook lekker. De buitenkant heeft een andere kant dan de binnenkant, super tof!

ook de derde smaak Skittles die ze verkopen bij Usfoodz kon ik niet laten liggen. Dit is Skittles Wild Berry.

Hier hebben jullie al een review over kunnen lezen; M&M's met pindakaas. Ontzettend lekker! Deze had ik al weer bijna op, dus moest ik weer nieuwe hebben natuurlijk.

Appeltaart kauwgom. Kun je het nog vreemder krijgen? Kauwgom met een appeltaart smaak, ik ben hier ontzettend benieuwd naar!

Ook Reese's kon ik natuurlijk niet laten liggen. Dit is iets wat ik al een tijdje wilde proberen. Dit zijn chocolade hartjes met een pindakaas vulling!

Dit zijn Life Savers in de smaak Wild Cherry. Harde snoepjes met een smaakje. Ik ben ook hier weer benieuwd naar!

Mochten jullie nog mijn mening willen over bepaalde producten, laat het me weten in de comments!
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten