19 maart 2012

Batiste Dry Shampoo

Als eerst wil ik Anne van harte feliciteren met haar verjaardag! M'n liefie is vandaag namelijk 15 jaar geworden <'3 


Dan heb ik een (soort) review over een droog shampoo. Het gaat om de Tropical Dry Shampoo van Batiste.  De verpakking vind ik erg mooi, hij is geel met een turquaas/groene kleur. Hij valt lekker op tussen je haarproducten of in je tas. Verder is hij een fijn formaat. Ik heb de 'on the go size' Deze is dus ook bedoeld om mee te nemen. Hij bevat 50 ml. 
 En dan de geur; Heerlijk! Hij ruikt (voornamelijk) naar kokos en niet zo'n klein beetje ook. Je word minimaal 12 uur omringd door de heerlijke geur van haar <'3 

 Voor degene die het niet weet; een droogshampoo is bedoeld om je haar er weer schoon uit te laten zien, als 't vettig word of slap en futloos. Het geeft je haar weer mooi volume. En deze droog shampoo voldoet ook aan deze omschrijving. 
Het is gewoon een goede droogshampoo, met een heerlijke geur, ideaal voor als je je 's ochtends verslaapt en toch even je haar een boost wil geven. 

Deze droogshampoo is ook nog te verkrijgen in andere geuren (die ik ook zeker wil proberen) en ze zijn voor €2,50 te koop op o.a. www.boozyshop.nl (Hier verkopen ze wel alleen de 50 ml bussen)
Ik raad hem zeker aan!

Xx' Thirza

0 reacties:

Een reactie posten