20 maart 2012

Review Catrice Million Styles Effect Top Coat.

Catrice heeft weer een ontzettend leuke limited edition; de Million Styles top coats! Vandaag een review over vijf van de acht top coats!


Als eerste C02 Million Dollar Baby:

Dit is een transparant lakje met grote zilveren glitters en met kleine gouden glitters.

Met 830 Salmon & Garfunkel 1 laagje

Met 830 Salmon & Garfunkel 2 laagjes

1 laagje

2 laagjes
Ik vind dit echt een hele toffe! Deze topcoat laat je nagels echt opvallen.

Als tweede C05 Return of Space Cowboys:

Return of Space Cowboys is een nagellak met verschillende kleuren (duochrome), maar die vooral bestaat uit blauw tinten.

Met 830 Salmon & Garfunkel 1 laagje (sorry voor dat lelijke ding, ik was ongeduldig...)

Met 830 Salmon & Garfunkel 2 laagje

1 laagje

2 laagjes
Met Salmon & Garfunkel vind ik de top coat niet echt tof, maar ik denk dat de topcoat er met een blauwe ondergrond wel heel tof uit ziet!

Als derde C07 ¿Holo Qué Tal?!:


Dit is een topcoat met een soort roze/paarse/oranje gloed.

Met 830 Salmon & Garfunkel 1 laagje 

Met 830 Salmon & Garfunkel 2 laagjes

1 laagje

2 laagjes
Deze topcoat vind ik juist wel heel erg mooi op Salmon & Garfunkel, maar ik denk dat hij op een andere basis kleur ook heel mooi zou zijn!

Als vierde  C08 Have An Ice Day:


Dit lakje bestaat uit holografische glitters. Geweldig!

Met 830 Salmon & Garfunkel 1 laagje 

 Met 830 Salmon & Garfunkel 2 laagjes


1 laagje

2 laagjes
Dit vind ik echt de tofste van alle top coats die ik heb geprobeerd. Misschien niet de origineelste, maar wat komen hier veel holografische glitters van af! Echt super tof.

Als laatste C06 Godfather of Pearl:

Deze nagellak lijkt in de verpakking heel erg op Return of Space Cowboys, maar is toch echt wel anders. Dit is een lichtblauwe glitterige top coat. 
Met 830 Salmon & Garfunkel 1 laagje 

Met 830 Salmon & Garfunkel 2 laagjes

1 laagje

2 laagjes
Deze topcoat heeft ook veel verschillende kleurtjes erin en heeft een parelmoer glans. Deze is ook zeker tof op Salmon & Garfunkel, maar ik denk dat hij ook gaaf is op een blauw kleurtje.

De Million Styles effect top coats hebben ook het dikkere, bredere kwastje dat de nieuwe nagellakjes van Catrice ook hebben. Helaas is er in elk kruidvat maar drie lakjes van elke kleur, dus ik zou maar snel even gaan kijken als ik jou was! Ze zitten jammer genoeg niet in het vaste assortiment.

Million Styles Effect Top Coats van Catrice zijn tot half april te koop bij o.a. Kruidvat voor €2,99
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten