18 maart 2012

Review Catrice 830 Salmon & Garfunkel.

Zoals je woensdag in mijn shoplog hebt kunnen zien, heb ik een nieuw nagellak kleurtje gekocht van Catrice; 830 Salmon & Garfunkel. Ik hou d'r van!

 De verpakking is standaard Catrice; mooi rond met een zwarte dop. Wel met een nieuwe brush die ik erg handig vind, hij is groter en platter.

Op de verpakking staat dat je hem 2x moet aanbrengen. Ik vind het echt wel tof dat Catrice dit er op zet, elk willekeurig ander merk had dit niet gedaan, want dit is toch een soort minpunt. Het feit is alleen, dat het niet waar is, je hebt echt vier laagjes nodig om te zorgen dat het echt helemaal dekkend is. Dat vind ik toch wel erg veel.



Sorry voor m'n slechte lak kwaliteiten, ik had ontzettend veel haast dus heb ze ook overal en nergens tegen aangestoten.
Maar wat is de kleur mooi en wat lakt hij fijn zeg. Deze nagellak lakt totaal niet streperig en heeft echt een mooie zalm kleur. Niet al te opvallend, maar mooi pastel voor in de lente.
Hij blijft wel minimaal drie dagen perfect zitten zonder top coat! Een hele prestatie op mijn nagels.

De kleur is prachtig, hij lakt ontzettend fijn, maar vier laagjes is toch wel erg veel. Dit is dus absoluut geen lakje voor als je haast hebt.

Catrice nagellak kun je voor €2,49 kopen bij onder andere Kruidvat.
Door Anne

0 reacties:

Een reactie posten