21 maart 2012

I Love Lippenbalsem

Hey! Voor een paar maanden terug heb ik bij de Douglas een aantal 'I Love.. ' producten gekocht. o.a. een lippenbalsem met vanille geur. Ik was al een poosje opzoek naar een nieuwe lippenbalsem, en aangezien ik erg van vanille hou, leek dit me wel een goede keuze. Achteraf was ik hier toch op een andere manier blij mee dan dat ik had verwacht... 



 Het potje is super standaard, maar wel lekker groot. Je doet er dan ook super lang mee! Op de dop staan het merk en de geur. Ik heb dus vanilla & ice cream, maar je hebt ook andere keuzes, zoals aardbei bijvoorbeeld ;) 
 De structuur van de lippenbalsem is veelste stevig en hard, echt irritant en een zekere ergenis. 
Verder is de kleur erg wit op je lippen. Het ligt aan jezelf of je dat een voordeel of een nadeel vind. Ik persoon vind wittiche niet erg mooi bij mijn bleke huid. 


Maar de geur daarin tegen is dan weer geweldig! Het ruikt echt heerlijk sterk naar vanille! Na is ff wat logisch te hebben nagedacht kwam ik op het (voor de hand liggende) idee om de heerlijke geur van I love Vanille te combineren met het vettige en zachte van vaseline. Dus wat die je dan; Je vult een potje voor 2/3 met vaseline en de rest vul je aan met lippenbalsem. Even goed megen en de ideale lippenbalsem is ontstaan ;) 

Dus achteraf ben ik toch erg blij met de aankoop!
De lippenbalsems van I Love... bij de Douglas voor €2,50 p.s.

 Xx' Thirza


p.s. Dit is alweer het 250e bericht op belive what you feel <'3

0 reacties:

Een reactie posten